anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme cu aplicatia my orange

Adriada15
Junior

Eu cred ca foarte curand am sa renunt la serviciile d-voastra.

1 Soluţie acceptată‚

Important este să fie achitată și să primești confirmarea plății pe email. Sincronizarea contului se face abia după 2-3zile, nu instant. Deci verifică după câteva zile și vei vedea că se va actualiza. Numai bine. 

Vizualizare soluţie în postul original

48 Răspunsuri 48

Sunt cumva conturi diferite? Unul de ORO celalalt de OROC?

Client Orange

Da, sunt conturi diferite dar acum le am sub același cont pe toate.

Da…dar banuiesc ca inca nu e acelasi set de facilitati pentru ORO si OROC. Presupun ca problema e pe contul de OROC, nu? Daca da, e o chestie care ar trebui implementata, intr-adevar. Dar nu pare sa fie inca. 

Client Orange

Salut, @MariaNed

Poți obține factura detaliată a convorbirilor din contul My Orange Fix. Tot ce trebuie să faci este să activezi factura electronică și apoi să accesezi secțiunea Factura mea – Analiză apeluri.

Te așteptăm cu vești.