anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme cu aplicatia my orange

Adriada15
Junior

Eu cred ca foarte curand am sa renunt la serviciile d-voastra.

1 Soluţie acceptată‚

Important este să fie achitată și să primești confirmarea plății pe email. Sincronizarea contului se face abia după 2-3zile, nu instant. Deci verifică după câteva zile și vei vedea că se va actualiza. Numai bine. 

Vizualizare soluţie în postul original

48 Răspunsuri 48

DaniV
Explorator

Am incercat sa platesc alta factura de pe cont, si tot  nu merge.

La magazin pot sa platesc, merge cardul.

DaniV
Explorator

Si la mine a mers azi o data sa platesc o factura.

Vio73
#StarMember & May's Problem Solver

Merge să plătești! Am încercat eu mai devreme!

Mai nou, si-a revenit ieri, după vreo două luni și alimentarea din alt card cu autentificarea prin amprentă.

arsradu
#StarMember

Inseamna ca e ceva pe cont probabil...

@DaniV daca incerci de aici, iti merge oare?

Client Orange

1000004801.jpg

Atunci e clar... E de la ei... Dar pare sa fie o problema specifica pe contul tau (sau/si conturile similare).

Client Orange

DaniV
Explorator

Salut Vio, ne-am mai intalnit pe softpedia, aria orange. La mine nu mai vrea sub nicio forma. Pot sa platesc doar din orange money cu virament catre codul de abonat sau nr de tel.

Vio73
#StarMember & May's Problem Solver

Salut! Îmi pare bine că ne reîntâlnim, dar rău să aud asta. Ai vorbit la 300, ramura 3?

Până una alta, incearcă să plătești din aplicație de unde apare să plătesti factura unui prieten.

Nu merge nici acolo.

DaniV
Explorator

Nu. Mai astept cateva zile si ii sun. Ma gandesc ca poate isi revine..

DaniV
Explorator

Cu orange money nu am probleme, se trag automat si 2 yoxo. Merge bine, am doar card virtual. De 2 zile nu ma lasa sa platesc factura.

MariaNed
Începător

Momentan nu pot vedea istoricul de apeluri din aplicația My Orange, se lucrează la această facilitate ?

@MariaNed: Ce anume nu se vede? Sau cu câte luni în urmă dorești să vezi istoricul? Ai încercat de pe platforma WEB a contului MyOrange (Laptop sau desktop)?

MariaNed
Începător

În aplicația MyOrange nu am acces sau nu îmi este afișată opțiunea Detalii Convorbiri. Se poate remedia ?