anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Erori de afișare în My Orange

TheSpecialist
Maestru
Am observat de ceva timp câteva probleme cu aplicația My Orange.
Exista o discrepanta între Cronosul din aplicație și cel obținut prin SelfCare, în sensul ca în My Orange nu îmi arata cât mai am din internetul din Family.
Astăzi am observat ca aparent nu e plătită factura, deși am făcut plata prin Orange Money la timp.
Voi aveți probleme de genul asta!?
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
@The Special List - mulțumim pentru sesizare! Am verificat și, într-adevăr, în acest moment aplicația My Orange nu afișează resursele din pachetul Family. Această situație este cunoscută și putem confirma că există deja în lucru o dezvoltare a aplicației care va rezolva acest neajuns.

Vizualizare soluţie în postul original

41 Răspunsuri 41

Razvan
#StarMember
Azi e duminica, se mai odihnește și serverul :D. Cu siguranță, mâine după ora 9, balanta contului se va actualiza.

Vio73
#StarMember & September Problem Solver
Eu am pățit de multe ori să dea eroare. Mai ales în weekend.

Anca07
#StarMember
Asa este. Si eu am sesizat asta la ei, faptul ca in aplicatia my orange, cronosul nu este actualizat. Raspunsul pe care l-am primit a fost ca pentru prepay se actualizeasa o data pe zi, si anume dimineata. Mi se pare foarte ciudat. De ce mai exista in aplicatie daca nu este actualizat? Eu pentru a afla informatiile updatate tot varianta de a suna la acel nr scurt cronos pentru prepay.

Vio73
#StarMember & September Problem Solver
E valabil și la facturi. De regulă, se actualizează cam la 24 ore.

TheSpecialist
Maestru
Apropos de factura, am verificat și în dimineața asta și nu îmi mai arata ca ar fi scadenta depășită, doar ca e factura neachitata (pe aceeași valoare), ceea ce pare a fi în regula. Oricum treaba cu scadenta nu mai ținea de actualizare în 1-2 zile ca era plătită din 25 aprilie. Iar Cronosul în continuare nu îmi arata disponibilitatea pachetului Family de internet, deși am fost asigurat ca el exista acolo. E posibil sa fie afișat în cronos doar când ai epuizat celelalte resurse, ceea ce e puțin ciudat.

Vio73
#StarMember & September Problem Solver
Se va actualiza mai târziu. Sunt convins de asta.

Razvan
#StarMember
Ar trebui sa figureze deja la resurse disponibile.

Vio73
#StarMember & September Problem Solver
Cam după ora 10 ar trebui să se actualizeze.

Vio73
#StarMember & September Problem Solver
E ok acum? Și-a revenit?

TheSpecialist
Maestru
Pe partea de factura îmi arata ok, însă resursele din Family tot nu se vad.

Vio73
#StarMember & September Problem Solver
Probabil că va mai dura o vreme.

Ascary
Campion certificat
Raportat la aplicația Orange Money aceasta se actualizează mai rapid decât aplicația My Orange care uneori are nevoie și de 24 de ore că sa se actualizeze. Desigur aici mă refer doar la plata facturilor nu si la Cronos.

Ascary
Campion certificat
Colegul The Special List mi s-a întâmplat de multe ori că reinstalare a unei aplicații nefuncționale,sa fie singura soluție fiabila. Desigur nu mă pot pronunța 100% că în cazul aplicației My Orange reinstalare a sa fie ultima soluție,dar la modul general,da.

Vio73
#StarMember & September Problem Solver
De regulă. așa este, se reinstalează o aplicație și se rezolvă problema.

Razvan
#StarMember
Ia legătura cu Orange helper pe Softpedia, suna la 300 sau sesizare din my Orange.