la 10-04-2024 06:09 AM - editat ultima oară la 10-04-2024 09:04 AM de DanielaH
Buna ziua!
Îmi puteți explica un caz un pic mai straniu ce se întâmplă de la voi, Orange?
Din contul meu my Orange mi-au dispărut 4 numere de telefon pe care eu le administram fara că eu sa le șterg și fără că cineva sa fi avut Acces la contul meu.
Cum e posibil așa ceva?
Și nu,nu s au portat in altă rețea sau și au făcut abonament la yoxo
Aștept răspuns
10-04-2024 06:19 AM - editat 10-04-2024 06:33 AM
Salut,
Le poți introduce din nou în aplicație însă va trebui sa ai acces la ele pentru a obține codul de verificare primit.
https://www.orange.ro/help/cum-adaug-un-numar-de-telefon-in-contul-meu-din-aplicatia-my-orange-16948
Cum sa putut întâmpla?
Greu de spus posibil, sa le fi șters cineva care a avut acces la cont din gresala.
Eu cel puțin nu am întâlnit această situație însă se pot produce și erori.
la 10-04-2024 06:48 AM
Da am pățit-o și eu,la un moment dat un număr din trei s-a deconectat,pentru că nu a mai reîncărcat cartela l-au deconectat și a dispărut din aplicație, altă explicație nu am...
la 10-04-2024 06:51 AM
Salutare!
Dacă nu poți să le adaugi din nou (trebuie să ai acces la ele, pentru că ți se dă sms), atunci le scrii din secțiunea contact:
Cum se adaugă un număr în My Orange?
https://www.youtube.com/watch?v=zuqen1PGI3Y
Cum intri în legătură cu ei?
Din aplicația My Orange-Altele (cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback- Scrie-ne ( transfer operator) sau din secțiunea Contact, cum ți-am spus (mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj):
https://www.orange.ro/contact/
Sper să reușești!
Baftă!
la 10-04-2024 10:14 AM
Cum le adaug din nou dacă nu mai am acces la ele mă refer dacă le am avut înainte în aplicația my Orange și acuma respectiva persoană s a auto suspendat sau auto exclus.
la 10-04-2024 10:25 AM
Sa inteleg ca nu esti tu titularul acelor numere, ci doar le administrai in My Orange. Daca persoana/persoanele care detin(e) acele numere si le-a(u) inrolat in propriul cont My Orange, tu nu te poti opune si nu le mai poti adauga in contul tau.
la 10-04-2024 12:04 PM
Ok,am înțeles,dar unde e opțiunea aia de a te scoate din contul altcuiva,că cei de la Orange mi au zis că nu se poate ,cu doar administratorul le poate șterge
la 10-04-2024 12:08 PM
Poate au avut acces la contul tau.
User și parola
la 10-04-2024 12:17 PM
Nu cred ca pot ramane simultan in 2 conturi MyOrange, cand au fost mutate in alt cont, au disparut din al tau.
la 10-04-2024 12:28 PM
Greșit,eu am 2 cu numărul meu și nu a dispărut niciun număr din niciun cont (mă refer la numărul meu).
la 10-04-2024 12:36 PM
Ok, dar care e pb daca au disparut din contul tau, din moment ce nu sunt numerele tale?
la 10-04-2024 09:03 PM
Salutare,scuze că nu am mai răspuns.
Într-adevăr cea mai bună întrebare.
Haideți că va spun și de ce.
Totul se rezuma la prieteni și nu din aia adevărați.
Eu am câștigat o cartela de 6 euro pe un an de zile și i am pus o unui prieten și acesta drept răsplată urma să mă servească și el la randul lui cu anumite servicii(mai ieftine că valoare fata de cat valorează cartela).
După ce s a văzut omul cu cartela activata a uitat și cine sunt fata de înainte când mă sună zilnic și se ruga poate reușesc să îi pun și lui una daca câștig.
De asta am întrebat că el a ieșit nu știu cum din cont fara sa aibă acces la telefonul și contul meu my Orange și spune că acea cartelă ar fi dezactivată,varianta lui,că sa se scuture de orice obligație.
Acuma nici nu am cum verifica daca o mai are activa sau daca e adevărat ce zice el că ar fi dezactivata
Mor de ciuda,faci bine și ești luat de prost.
la 10-04-2024 09:11 PM
O concluzie simplă: Donațiile nu au nevoie de explicații sau justificări, dar nici nu necesită a fi recompensate. Gestul tău a fost unul apreciabil, însă orice ”scuză” ulterioară a beneficiarului ofertei trebuie tratată ca atare.
la 10-04-2024 09:19 PM
Eu cred că ai făcut o tranzacție din care ai ieșit pierzător.
Ai oferit cartela in schimbul unor "servicii mai mici"
la 10-04-2024 09:23 PM
Totuși,unde as putea afla dacă o mai are sau nu activa?
La serviciul clienți se poate ? Sau poate in alta parte?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor