anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Aș vrea sa îmi apară în aplicație toate abonamentele

Adi2024
Junior

Am 2 abonamente internet si tv, la un abonament figurez cu un nume si prenume, iar la al doilea este... Problema este ca în aplicație nu îmi apare decât un abonament internet, TV și voce. Al doilea abonament nu apare (am băgat  codul de abonat si parola Orange Thank you). Parola Orange Thank you este doar la primul abonament. Aș vrea sa îmi apară în aplicație toate abonamentele, sa pot face o singură plată și sa văd toate detaliile abonamentelor.

1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember

Salutare!

În mod normal, ar trebui să îți apară noile abonamente în contul tău My Orange. Poți adăuga noile servicii din "Setări cont"/ "Adaugă abonament TV sau Internet fix". Va fi necesar să introduci codul de abonat al abonamentului TV/internet fix. Sigur, asta de pe un laptop/ desktop! Asta pentru servicii Orange Romania.

Pentru Orange Romania Communications, ai detalii aici:

https://www.orange.ro/help/cum-imi-adaug-serviciile-orange-romania-communications-in-aplicatia-my-or...

Baftă!

Vizualizare soluţie în postul original

7 Răspunsuri 7

Vio73
#StarMember

Salutare!

În mod normal, ar trebui să îți apară noile abonamente în contul tău My Orange. Poți adăuga noile servicii din "Setări cont"/ "Adaugă abonament TV sau Internet fix". Va fi necesar să introduci codul de abonat al abonamentului TV/internet fix. Sigur, asta de pe un laptop/ desktop! Asta pentru servicii Orange Romania.

Pentru Orange Romania Communications, ai detalii aici:

https://www.orange.ro/help/cum-imi-adaug-serviciile-orange-romania-communications-in-aplicatia-my-or...

Baftă!

Mulțumesc mult, acum pot  să-mi vad toate abonamentele Orange. 

Pololică
#StarMember

Salutare!

Ai cumva abonamente Orange Romania si Orange Comunications (ar trebui sa vezi in facturi in partea stanga sus cine este emitentul)? Nu am de la ambele firme, dar in aplicatie, unde scrie MyOrange ar trebui sa apesi sa alegi intre codurile de client pe care le administrezi.

Da,nu am știut  ca este o diferență de abonamente.

Mulțumesc!

FLo1
#StarMember

@Adi2024: Verifică să vezi dacă ai același număr de cod abonat. Dacă la serviciile fixe, ai codul abonat (de facturare) începând cu cifra "4", atunci serviciile de net+TV sunt de la OROC. Codul abonat pentru serviciile de voce, dacă sunt de la ORO, au codul abonat de forma "00xxxxyyyy", adică un număr de 10 cifre, cu "00" la început.

Ideea este că dacă nu ai același cod abonat la toate abonamentele nu ai cum să ai toate abonamentele pe o factură, și nici măcar pe același cont.

DanielaH
Moderator

@Adi2024, s-a rezolvat situația? Te-au ajutat răspunsurile primite aici? Te așteptăm să revii cu vești bune.

Mulțumesc, s-a rezolvat.