la 20-01-2025 12:25 AM - editat ultima oară la 20-01-2025 08:33 AM de DanielaH
Acm 2-3 zile m am schimbat de pe Orange la Digi, cand incerc sa sun pe cineva de la orange aud un beep la inceput de apel si cand persoana raspunde, calitatea apelului este foarte proasta ca si cum am vorbi de pe telefon cu fir.. va rog frumos o solutie? Multumesc frumos!
20-01-2025 03:17 AM - editat 20-01-2025 03:19 AM
Buna,
Detalii despre acel beep găsești aici la punctul 5:
https://www.portabilitate.ro/ro-678-%C3%AEntreb%C4%83ri-frecvente
"Dacă suni din reţeaua ta un număr care a fost iniţial în aceeaşi reţea şi apoi a fost portat, vei auzi, după iniţierea apelului, dar înainte ca cel apelat să răspundă, un ton distinctiv care semnalează că numărul de telefon a fost portat. Astfel, ai posibilitatea de a decide dacă doreşti să renunţi la apelul respectiv.
Poţi afla în ce reţea este acum un număr de telefon din mai multe surse:
- de la operatorul tău, prin intermediul serviciului de relaţii cu clienţii;
- accesând www.portabilitate.ro şi folosind aplicaţia destinată localizării numerelor portate."
Beep-ul nu are legătură cu calitatea semnalului.
Nu exista o soluție pentru problema, cu excepția revenirii la furnizorul inițial.
la 20-01-2025 06:00 AM
Salutare!
Cred că este din cauza faptului că numărul tău este portat și vorbești cu un număr din rețeaua inițială a numărului, adică Orange. Referitor la calitatea convorbirii, dacă înainte de portare era altă calitate, tragi singură concluzia de unde poate fi.
Din păcate, nu știu dacă poți schimba ceva momentan, dar ambele chestii au legătură cu portarea.
Baftă!
la 20-01-2025 07:31 AM
Salutare!
"Bun venit în rețeaua Digi". Calitatea apelurilor este sub a celorlați și sunetul pe care îl auzi nu poate fi schimbat sau eliminat întrucât este obligatoriu pentru numerele care sunt portate (nu fac parte din numerotatia operatorului respectiv).
20-01-2025 09:07 AM - editat 20-01-2025 09:12 AM
Am fost prin zone unde Orange, vdf și Telekom erau la pământ și doar Digi funcționa și încă foarte bine, rețea perfectă oricum nu exista, sunt zone unde nici Orange nu excelează.
Clar Orange este peste Digi dar și Orange are lacune, oricum în România prețul dictează, pe toți care ii cunosc nu ii interesează calitatea. Doar eu sunt pretențios și vreau calitate 😂
la 20-01-2025 09:10 AM
In ceea ce privește calitatea (claritatea) apelurilor vocale, se cunoaște diferență.🙂
20-01-2025 09:15 AM - editat 20-01-2025 09:16 AM
Pe câți crezi ca ii interesează asta? Pe foarte putini îți zic eu, au 5 milioane de clienți la mobil Digi și tot cresc ceea ce înseamnă că pt majoritatea nu contează claritatea apelurilor.
Pt mine contează aceste lucruri dar alții nu dau 2 bani pe acest aspect.
la 20-01-2025 09:24 AM
Sa stii ca raspunsul depinde. Unde intereseaza pretul doar pentru a vorbi (doar sa te intelegi), orice altceva este irelevant.
Daca vrei sa te bazezi si pe altceva (nu stiu, depinde de fiecare), nu stiu care va fi alegerea mai buna. Eu m-am plans acum doi ani ca pe Digi am avut probleme cu serviciul mobil in roaming in Bulgaria (apelurile telefonice nu erau disponibile, dar netul era functional). Am fost facut intr-un fel, desi, in perioada respectiva, Orange avea probleme in Grecia. De atunci, obligatoriu mai am un alt numar in telefon in caz de necesitate. La Vodafone (cat am fost si la ei) si Orange nu am avut problemele astea...
la 20-01-2025 09:13 AM
Vorbim de calitatea auditiva, nu de receptia semnalului. Sunt client Digi Mobil + cartela Orange si fac diferenta de calitate audio (inclusiv pe 2G este diferenta). Si ambele cu semnal plin.
Legat de semnal cred ca este o axioma faptul ca receptia semnalului difera. In urma cu aproape 6 ani am fost la Cascada Beusnita si singurii cu semnal la cascada erau cei de la Digi (nu aveam la momentul respectiv numar de Digi ca sa verific receptia si calitatea, dar era singurul la cautarea manuala). Ulterior, la un camping din Cheile Nerei ceilalti 3 aveau semnal in 3 puncte diferite ale campingului, iar Digi nu avea semnal deloc pana la DN.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor