la 26-11-2024 05:41 PM - editat ultima oară la 27-11-2024 08:47 AM de DanielaH
Buna ziua, in urma unei oferte am fost de acord sa prelungesc abonamentul cu 24 de luni luand si un telefon A55. Telefonul dupa o saptamana s-a stricat si a fost trimis in service. Zilele au trecut si au venit cu o rezolutie ca nu se mai poate face si sa fie inlocuit cu acelasi telefon de la Magazinul Online. Eu nu mai vreau acest tip de telefon. Vroiam alt model si sa pun diferenta. Capetele luminate nu au fost de acord si am decis sa renunt la prelungirea abonamentului si sa inapoiez telefonul stricat si sa-mi inapoieze avansul. In urma sesizarii nu au fost de acord invocand ca au trecut 14zile. NU ESTE VINA MEA CA AU TRECUT 14ZILE!!! Telefonul s-a stricat dupa o saptamana. Platesc servicii si nu beneficiez de ele. Este o RUSINE ORANGE. NU SUNT EU DE VINA PT SITUATIA CREATA. Dupa mine il trimiteam inapoi imediat dar era in service. Orage ma obliga sa continui ceva ce eu nu mai vreau din cauza nesimtirii. Multe operatoare mi-au dat dreptate. Sefii sunt cu capetele mari si isi bat joc de oameni. In loc sa-mi ofere sprijin ei pt situatia creeata nu sa ma oblice ceva...ce eu nu mai vreau. Actualmente nu beneficiez de nimik, telefonul stricat dar banii imi cer pe ceva aberant. Voi scrie in tot mediul online ca oamenii sa fuga de ORANGE. Am avut incredere ca inteleg ca nu este vina mea, sa-mi ofere sprijin. Tot ei ma obliga sa platesc un abonament si un telefon stricat. Nu este vina mea ca au trecut 14zile! Cer AJUTORRR....Multumesc
la 26-11-2024 06:53 PM
Salutare!
Citește garanția sa vezi ce zice. Dacă telefonul nu poate fi reparat, se schimbă sau se primesc banii înapoi. Dacă nu-l vrei după ce l-ai luat și au trecut cele 14 zile... nu văd ce motive au avea sa te retragi din contract.
la 26-11-2024 08:01 PM
Este alegerea mea sa plec..nu este vina mea ca a stat in servis si au trecut cele 14zile.Voua va pare normal sa platesc servicii si nu ma pot folosi de ele?!O bataie de joc...nu-mi pot baga un telefon pe gat avand experienta avuta cu acest model.Atitudinea este sub orice critica.Am crezut in Orange dar sunt profund dezamagit.Ei ar trebui sa ma sprijine sa pot cumpara un alt telefon sau sa parasesc aceast operator.In loc sa atraga potentiali abonati ii fac sa plece...pacat
la 29-11-2024 08:50 AM
Inca nu....Am primit un e-mail de la magazinul online, im vireaza banii in cont si returnez telefonul. Acum nu stiu ce se intampla cu prelungirea abonamentului returnad dispozitivul si primind avasansul?! Daca il anuleaza revin cu o prelungire daca se poate alegand si un telefon.Sunt foarte suparat petru depasirea termenului de 14zile.Am mai repetat...nu este vina mea! Nu se vrea parasesc acest operator.Si uite asa le pleaca de la Orange abonatii.Lipsa de respect, chestii impuse fara as avea o vina.Sunt asumat.Daca era vina mea taceam **beep** din gura...Nu suntem ca in filmele cu **beep** sa nu se inteleaga situatia care a generat toate aceste aspecte.Multumesc.
la 29-11-2024 09:05 AM
Contractul continua conform contractului agreat acum. Urmeaza sa fi despagubit pentru telefon. Daca reziliezi, sper ca esti indeajus de adult sa intelegi contractul.
la 29-11-2024 09:19 AM
ATITUDINEA ASTA A DV LASA DE DORIT!!! CARE ESTE VINA MEAAAAA???Fratiilor intelegeti sau imi sparg plamanii la niste oameni care nu inteleg?!Explic pt ultima oara...NU ESTE VINA MEA CA A EXPIRAT PERIOADA...Drept urmare incopetenta, reavointa unor angajati ai aceste companii ma ibliga sa platesc ceva...cu care eu nu sunt de acord! Atitudinea lor m-a facut sa renunt. Nu sunt obligat sa platesc ceva de care nu m-am folosit sau vreo prelungire de abonament. Le-am explucat...prelungesc abonamentul cu un alt telefon.E dreptul meu,nu sunt eu vinovat de cele intamplate...dar nu se vrea...Clar.Se invoca depasirea acelor zile...am explicat...Daca telefonul era la mine si se depaseau acesle zile clar eream de vina dar in cazul asta sa-l prelungwasca oamenilor care s-au ocupat de reparatie, pe unde **beep** a mai stat prin magazine...trimiterea, primirea lui , reparatia...Din cauza asta s-au depasit cele 14zile dar nu e vina mea!
la 29-11-2024 09:27 AM
Eu vă dau dreptate.
Odată returnat telefonul și primirea banilor înapoi ar trebui și contractul anulat.
Așa ar fi corect.
la 29-11-2024 09:36 AM
Corect si multumesc pentru afirmatie.A fi corect ca operator de servicii poti atrage cienti noi, nu debarasandu-te de ei...E urat...Multumesc pt intelegere!
la 29-11-2024 09:32 AM
Mai vorbim peste 50 de ani. Consider atitutidea ca fiind a unui copil.
Astept un raspuns cand se mai calmeaza spiritele si putem vorbi pe subiect.
la 29-11-2024 09:39 AM
Daca erau banii dv nu mai vb asa...in fine. Toti se fac ca nu inteleg.....Multumesc
la 29-11-2024 10:00 AM
Daca erau banii mei, discutia era cea indicata in contract si in drepturile si obligatiile pe care le am, asa cum am tot scris.
Si da, am inteles supararea ca ai primit un telefon stricat si nu-l mai doriti, dar nu inteleg de ce nu intelegi ca fiecare relcamatie (in cazul de fata, repararea telefonului) necesita un timp de executare. Service-ul a reparat in termenul legal si garantia telefonului s-a prelungit cu aceasta perioada. Ca nu s-a putut Totusi, abonamentul nu a avut motiv de suspendare la executare. Cartela a primit semnal in aceasta perioada. Partea asta vad nu pera este inteleasa.
29-11-2024 10:30 AM - editat 29-11-2024 10:34 AM
Este inteleasa.....nu dau vina pe servis...pt ei tot respectul. Mai explic inca o data: Nu sunt eu de vina pt expirarea termenului! Nu mai vreau acest telefon, e dreptul meu! Faptul ca termenul a fost depasit nu este vina mea.Prin urmare am dreptul sa renunt la prelungirea abonamentului si a telefonului.Am explicat ca sunt de acord cu prelungirea abonamentului.Inteleg situatia dar si-mi ofera ocazia sa pot achizitiona alt telefon.Explucatiile formale din partea operatorilor de la orange au cauzat nerezolvarea acestei probleme.Am incercat sa discut cu bosii mai mari dar nu mi-au oferit aceasta ocazie.Drept urmare am inteles ca nu-i intereseaza aceasta problema care nu este cauzata de mine nici de ei. Drept urmare am hotarat sa renunt.Atata timp cat stiu ca am dreptate, merg pana in panzele albe.Recunosc , o operatoare m-a inteles , mi-a dat dreptate.Acel contract trebuie modificat ...apar multe probleme care nu tin de abonat.E facut indiferent de probleme abonatul sa plateasca si ce nu a beneficiat.Nu este ok.
la 26-11-2024 07:35 PM
Salut,
Nu e vina Orange că nu mai doriti modelul de telefon ales inițial.
Orange va oferit la schimb un telefon nou in locul celui defect.
Ce încălcare gravă sa produs?
la 26-11-2024 08:03 PM
Si eu nu mai vreau acel model...vreau sa nu mai prelungesc contractul.Termenul de 14zile nu a depins de mine ..CLAR. Este o bataie de joc!!!
la 26-11-2024 08:07 PM
Nu-mi pot baga ceva pe gat si sa platesc ceva...care nu m-am putut folosi....Voi vorbi in mediu online despre incredibera impunere de Orange ca nu pot sa anuleze prelungirea....Repet...nu este vina mea.Sotia nu s a putut folosi de acel telefon trei saptamani.Bine ca nu m-am portat si eu la acest operator care se crede top.Nu sunt pt oameni dar sa faca conturile babane aceasta companie!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor