Setari in my orange pentru activare Netflix

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-01-2023 07:39 PM - editat ultima oară la 22-01-2023 10:03 AM de DanielaH
ma poate ajuta si pe mine cineva cu setarile in my orange sa activez Netflix . Am un pachet cu internet si tv . Netflix il am gratuit 12 luni dar nu stiu sa il activez. Va Multumesc tuturor .
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
21-01-2023 07:57 PM - editat 21-01-2023 07:59 PM
Salut!
Incearca folosind pasii de aici. Au mai fost probleme cu activarea, si se poate sa nu mearga din prima. Dar incearca intai asa. Daca nu merge, recomand un apel la 300 sau 0374 300 300 (din orice retea) si vezi daca il pot adauga manual pe cont. Asta ar fi primul pas. E posibil sa nu-ti apara daca ai doar net si tv. Dar incearca intai din My Orange. Sper sa functioneze!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
22-01-2023 07:38 AM - editat 22-01-2023 07:42 AM
Salutare!
Ai detalii pe aici, pentru varianta fostului T, actual Orange România Communications:
https://comunitate.orange.ro/t5/tv/netflix-12-luni-gratuit/td-p/99830
Pentru Orange Romania:
Trebuie să Intri în contul tău My Orange , de pe varianta web ( laptop/ desktop), secțiunea Netflix, alege abonamentul Orange pe a cărui factura vrei să achiți serviciul Netflix. Vei primi apoi un SMS pe numărul de telefon ales, cu detalii despre activarea serviciului Netflix.
Dacă intri în My Orange și dai click stânga pe ,,Sumar", ar trebui să îți apară chestia cu Netflix, că în poză atașată. Și în rest, este simplu! În mod normal, trebuie să apară Netflix, pur și simplu, pe care îl accesezi și selectezi un număr de telefon și urmezi pașii.
Sper să reușești!
Dacă nu, revino cu un mesaj aici.
Succes!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-01-2023 10:44 AM
@Mytyca, ai reușit să activezi promoția Netflix? Te-au ajutat răspunsurile primite aici?
