05-12-2022 05:50 PM - editat 05-12-2022 06:05 PM
În urma unui contract făcut telefonic pentru prelungirea abonamentului, am decis din anumite motive (ofertă dezavantajoasă), să anulez acel contract ulterior!
În momentul în care am descarcat contractul din aplicația MyOrange, am observat, că au fost folosit toate punctele OTY din cont!
Din momentul în care am anulat acest contract, punctele OTY nu au mai fost returnate!
Îmi puteți spune de ce au fost folosite acele puncte și de ce nu au fost returnate ulterior!
Am atașat valoarea punctelor în print-screen-ul de mai jos!
Iar dacă poate cineva, să mă ajute, explicându-mi motivul și contextul pentru care s-au folosit aceste puncte!
Vă multumes!
la 05-12-2022 07:41 PM
Salutare!
Sesizarea trebuie depusă din secțiunea Contact, nu în Comunitatea Orange, unde majoritatea suntem tot clienți, care nu au acces la contul tău de client.
De asemenea, poți să le scrii pe Chat Djingo, din secțiunea Contact/ Contactează-ne din aplicația My Orange, etc.
Baftă!
la 05-12-2022 07:41 PM
Salutare!
Sesizarea trebuie depusă din secțiunea Contact, nu în Comunitatea Orange, unde majoritatea suntem tot clienți, care nu au acces la contul tău de client.
De asemenea, poți să le scrii pe Chat Djingo, din secțiunea Contact/ Contactează-ne din aplicația My Orange, etc.
Baftă!
la 05-12-2022 10:06 PM
Mulțumesc frumos pentru răspuns, succes și toate cele bune vă doresc!
la 05-12-2022 11:48 PM
@bodomega: Problema e simplă și explicată în contract: Ai achiziționat "jucăria" de Galaxy A13 cu 57,90€. Parte din costul device-ului a fost acoperită din punctele TY. Prin reziliere, ai returnat telefonul? Cred că nu. 😉Revino cu detalii despre stadiul cererii tale de reziliere ... dacă ai depus una.
06-12-2022 12:29 AM - editat 06-12-2022 12:30 AM
Bună seara, vă mulțumesc de răspuns! Am reziliat contractul implicit și comanda care urma să ajungă prin curier. Punctele TY nu au fost returnate.
Vă mulțumesc pentru timpul dvs!
la 06-12-2022 07:01 AM
@bodomega: Ai reziliat abonamentul sau achiziția de telefon+migrarea la alt abonament? Dacă ai reziliat abonamentul cu totul punctele TY vor fi transferate unui alt cont/număr sau.... se vor pierde. Dacă ai anulat doar adiționalul, atunci puțină răbdare și se va opera și situația punctelor TY. De obicei aceasta se ”mișcă” mai inert.
Sugestie: încearcă o abordare pe chat Djingo și posibil să urgentezi problema. Succes.
la 06-12-2022 08:56 AM
Vă mulțumesc pentru promptitudinea și profesionalismul de care dați dovadă!
Răspunsurile dvs au fost cât se poate de concise, la obiect și de mare ajutor!
Da, într-adevăr nu am reziliat contractul ci doar adiționalul. Am să țin cont de sugestia dvs de a aborda pe chat-ul Djingo aceasta problemă.
Vă mulțumesc, vă doresc toate cele bune și succes în viitoarele răspunsuri întrebărilor utilizatorilor acestui forum.
la 06-12-2022 09:25 AM
@bodomega: Cu drag. Numai bine și te așteptăm să revii pe topic cu informații noi despre statusul problemei.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor