anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme de conectare aplicația „Moovit"

ramscher
Explorator entuziast

Bună seara, stimați colegi!

Azi a trebuit să fac un drum mai lung în afara Bucureștiului, către o adresă necunoscută, prin transport în comun. A trebuit să folosesc foarte des, chiar și timp mai lung, aplicația „Moovit", așteptând autobuze, schimbând alte mijloace. Am găsit adresa. La întoarcere, am vrut să aplic din nou „Moovit", să văd cum o să mă descurc.

STUPOARE: Am primit mesajul, în engleză, cam așa: PREA MULTE ÎNCERCĂRI, „așteptați o oră și 40 de minute, și încercați din nou"! CUM? Cineva mă ia de prost? Și nu știu cine și de ce! 

Ați mai pățit așa ceva? Telefonul este Samsung A34 5G.

Aveți vreo idee? Vreun sfat? Am mai pățit-o o dată, dar numai pentru câteva minute.

Mulțumesc! 

1 Soluţie acceptată‚

MihaelaA
Community Manager
Community Manager

Salut, @ramscher. Ai cumva ultima versiune instalată? A fost făcută o actualizare în urmă cu 3 zile, pe data de 15 octombrie.

Aici ai și un video care te poate ajuta. Eu am mai folosit Moovit și nu am avut probleme, însă am folosit-o pentru intervale scurte de timp / sesiune.

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Mă gândesc la faptul că s-a blocat aplicația respectivă, nu este exclus. Sau poate dacă vede că o folosești mai mult și este gratuită, încearcă să te blocheze pentru a folosi o variantă pe bani.

Nu știu, nu folosesc aplicația respectivă, doar am presupus.

delfinas
#StarMember

Nu stiu, nu am folosit aplicatia decat o data si nu mi-a placut.

Pentru transportul in comun in Bucuresti si imprejurimi, recomand aplicatia STB "Info TB", in care poti vedea orice mijloc de transport pe unde e, cand vine in statie. Pentru a face un traseu, sa vezi ce trebuie sa iei pana la destinatie, recomand Google Maps.

MihaelaA
Community Manager
Community Manager

Salut, @ramscher. Ai cumva ultima versiune instalată? A fost făcută o actualizare în urmă cu 3 zile, pe data de 15 octombrie.

Aici ai și un video care te poate ajuta. Eu am mai folosit Moovit și nu am avut probleme, însă am folosit-o pentru intervale scurte de timp / sesiune.

ramscher
Explorator entuziast

Mulțumesc tuturor pentru răspunsuri! Am uitat să precizez că blocajul nu a fost făcut pentru aplicația Moovit, ci, pur și simplu, pentru telefon! Nu m-a lăsat să deschid telefonul! Deloc! Numai mesajul: revino peste 1h40'! Peste câteva minute, termenul s-a lungit, vezi bine, cum am îndrăznit inainte de termenul dat de ei! Telefonul mi-a fost blocat pentru circa 2 ore. Noroc că-mi luasem și un alt telefon cu mine, pentru scopuri directe, de comunicare. Părea că nu din „Moovit" ar fi cauza, ci sistemul de operare. Total neplăcut. Am actualizările la zi. Îmi venea să dau cu el de pământ. Este și in garanție. 

Cele bune! 

Ciudat, nu am mai intalnit asa ceva! Vezi  sa nu fie vreun virus...

mihai_13
Maestru

vezi ca ai in aplicatie pe google play  "asistenta pentru aplicatie"  ai adresa de gmail/e-mail sa le scrii  si sa-i intrebi  "Cineva mă ia de prost?" 😁 (vorba ta)  le explici ce probleme intampini 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tranzmate&hl=ro