anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Problema puncte Orange Thank You

RainyMood
Junior
1. Istoricul punctelor Thank You are ultimul update facut in data de 20/03/2018.
2. Daca optez pentru reincarcarea unui numar Prepay, cu optiune de 6€, cu plata pe factura Orange, am intrles ca ar trebui sa primesc 20 de puncte. Am efectuat deja 2 incarcari in Noiembrie respectiv Decembrie, insa nu am primit cele 20+20 puncte Thank you
Intrebarile mele sunt :
1. Mai are cineva problema cu afisarea istoricului punctelor Thank you?
2. Mai este ceva de facut pentru a primi puncte Thank you la reincarcare Prepay cu 6€?
1 Soluţie acceptată‚

Jay
Campion certificat
Salut! Într-adevăr, sunt probleme cu istoricul, insa totalul, de obicei este corect. Punctele pentru reîncărcare nu le primești separat, ele sunt alocate cand plătești factura in care ai reîncărcarea. Asa sunt alocate de obicei, la plata facturii.. Mai ai sms-urile de confirmare plata, cand iti spune si cate puncte ai primit odată cu plata facturii? N-ai primit mai multe puncte decat in octombrie? Stiu ca in afara de încărcarea unui prepay, crestea numărul de puncte și daca se achita factura din contul My Orange si, sms-urile pe care le-am primit in ultimele luni au ceva în plus.. nu foarte mult, pentru ca eu am abonamentele de valori mici, insa e ceva în plus, iar eu nu am făcut cost suplimentar din lipsa resurselor.. deci, diferența de puncte este pentru plata facturii din My Orange.

Vizualizare soluţie în postul original

11 Răspunsuri 11

Razvan
#StarMember
Chiar dacă istoricul nu mai funcționează de câteva luni, poți urmări totalul punctelor acumulate din aplicația My Orange. Dacă ai observat că total punctelor thank you nu se modifică, poți depune o sesizare prin mail la serviciul.clienti@orange.com sau din aplicația My Orange la secțiunea contact.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Mie îmi apar corect în aplicație punctele, dar la istoric mai sunt erori. Oricum, mai e de lucru la unele capitole prin aplicația My Orange!

Jay
Campion certificat
Salut! Într-adevăr, sunt probleme cu istoricul, insa totalul, de obicei este corect. Punctele pentru reîncărcare nu le primești separat, ele sunt alocate cand plătești factura in care ai reîncărcarea. Asa sunt alocate de obicei, la plata facturii.. Mai ai sms-urile de confirmare plata, cand iti spune si cate puncte ai primit odată cu plata facturii? N-ai primit mai multe puncte decat in octombrie? Stiu ca in afara de încărcarea unui prepay, crestea numărul de puncte și daca se achita factura din contul My Orange si, sms-urile pe care le-am primit in ultimele luni au ceva în plus.. nu foarte mult, pentru ca eu am abonamentele de valori mici, insa e ceva în plus, iar eu nu am făcut cost suplimentar din lipsa resurselor.. deci, diferența de puncte este pentru plata facturii din My Orange.

FaraUnID
Campion certificat
1. Mai are cineva problema cu afisarea istoricului punctelor Thank you? - Sunt in aceeasi situatie, fapt semnalat deja pe un alt topic. NU S-A REZOLVAT NIMIC in cazul meu. In afara de "am trimis catre departamentul abilitat pentru o analiza amanuntita" , nu s-a schimbat absolut nimic. 2. Mai este ceva de facut pentru a primi puncte Thank you la reincarcare Prepay cu 6€? - Singurul lucru pe ca l-ai putea face este sa deschizi un tichet de asistenta in spetanta ca vor aloca manula acele punte, in contul tau.

Razvan
#StarMember
Eu primesc punctele după fiecare reîncărcare de 6 euro. Luna aceasta am primit 40 puncte.

RainyMood
Junior
@razvan, ai incarcat cu credit de 6€ sau cu optiune de 6€? Eu am incarcat cu optiune si nu am primit puncte

Razvan
#StarMember
Am pus 2 EO de 6 euro, pe numere diferite.

Iuliandt
Junior
BUNA ziua! Eu am primit pana acum toate punctele aferente celor 3 incarcari lunare. Doar ca ar fi bine sa mearga si istoricul punctelor. Este greu sa tii o evinenta a punctelor primite, si de pe orange money, si la incarcari si la plata facturii, fara sa fie scrise intr-un istoric. Nu stau nici o data sa notez cate puncte aveam si cate am primit. Sincer va zic, ca nu stiu niciodata ce puncte primesc pentru plata facturii orange. O zi buna!

DanielaH
Moderator
@RainyMood, poți verifica, te rog, încă o dată acum dacă este reactualizat istoricul punctelor? Mulțumesc.

RainyMood
Junior
Buna DanielaH. S-a solutionat afisajul Istoricului dupa o sesizare prin email. Multumesc frumos.

DanielaH
Moderator
@RainyMood, ne bucurăm că s-a rezolvat și mulțumim pentru feedback și marcarea soluției. Te mai asteptăm în Comunitate.