la 19-03-2025 02:59 PM
Buna ziua.
Bazez titlul pe urmatoarele:
1. Nu pot schimba parola de la cont. Parola e corecta, ma pot conecta cu ea dar cand vreau sa o schimb, imi spune ca e incorecta;
2. Incercarea de a comanda un nou sim se blocheaza intr-o eroare;
3. Celalalt cont pe Orange.fix este total inaccesibil de pe orice browser pc sau mobil sau app.
Exista alt motiv pentru toate astea?
Intr-un comunicat de ieri Orange zicea ca recomanda abonatilor schimbarea sim-urilor. Cum as putea sa fac asta daca totul e blocat?!
la 19-03-2025 04:24 PM
Salut!
Sunt, într-adevăr, probleme cu schimbarea parolei care pot afecta o parte dintre utilizatori.
Situația este în atenția colegilor noștri de la departamentul tehnic care lucreaza la remedierea ei.
Vă mulțumim pentru răbdare și înțelegere.
la 19-03-2025 03:36 PM
Buna ziua,
1. Parola o poți schimba și accesând link-ul de mai jos (am uitat parola).
https://www.orange.ro/accounts/login-user
Se poate și din aplicație schimba parola (parola uitata/resetare)
2. Te poți deplasa într-un magazin Orange.
Contactezi serviciul clienți pentru suport (chat/telefonic).
3.Poti contacta serviciul clienți și să ceri ștergerea contului urmând să-l creezi din nou.
la 19-03-2025 03:41 PM
Nu ati inteles.
Problemele astea apar pe orice platforma, link, tip de dispozitiv, aplicatie m-as conecta. Am incercat si de pe pc si de pe telefon.
Iar site-ul propriu-zis orange fix nu imi este accesibil, nu doar contul meu. La fel, de pe orice platforma, sistem de operare, tip de dispozitiv. Problema nu este de la mine.
19-03-2025 03:49 PM - editat 19-03-2025 03:54 PM
In screenshot se vede că ați încercat să schimbați parola din aplicație fiind logat.
Ați încercat să schimbați parola fara să fiți logat, puteți arăta un screenshot.
https://www.orange.ro/accounts/login
la 19-03-2025 03:56 PM
Screenshot-ul e din aplicatie. Dar nu poti sa dai schimbare parola fara sa fii logat. Va atasez un screenshot si din browser. Acum sunt mobil, cand ajung acasa, voi posta un screenshot si de pe pc daca nu ma credeti.
19-03-2025 04:01 PM - editat 19-03-2025 04:01 PM
Eu tocmai ce am schimbat parola fara sa fiu logat.
Ca sa poți mai întâi deconecteazate din cont.
19-03-2025 03:38 PM - editat 19-03-2025 03:40 PM
Salutare!
Nu cred că are legătură, ci pur și simplu e ceva nefuncțional. Te sfătuiesc să iei legătura cu ei prin una dintre metodele de Contact și să le explici toate acestea, cerând ajutorul.
Dacă vrei să schimbi sim-ul mai repede, poți s-o faci și în orice magazin.
Baftă!
la 19-03-2025 04:24 PM
Salut!
Sunt, într-adevăr, probleme cu schimbarea parolei care pot afecta o parte dintre utilizatori.
Situația este în atenția colegilor noștri de la departamentul tehnic care lucreaza la remedierea ei.
Vă mulțumim pentru răbdare și înțelegere.
19-03-2025 04:26 PM - editat 19-03-2025 04:26 PM
Atentionati-i, va rog, si la problema inlocuirii sim-ului. Multumesc.
la 19-03-2025 04:42 PM
Sigur, am transmis ambele situații mai departe colegilor.
Mulțumim.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor