anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Oare hackerii s-au rezumat doar la furt?!

mschumiv
Junior entuziast

Buna ziua.

Bazez titlul pe urmatoarele:

1. Nu pot schimba parola de la cont. Parola e corecta, ma pot conecta cu ea dar cand vreau sa o schimb, imi spune ca e incorecta;

2. Incercarea de a comanda un nou sim se blocheaza intr-o eroare;

3. Celalalt cont pe Orange.fix este total inaccesibil de pe orice browser pc sau mobil sau app.

Exista alt motiv pentru toate astea?

Intr-un comunicat de ieri Orange zicea ca recomanda abonatilor schimbarea sim-urilor. Cum as putea sa fac asta daca totul e blocat?!

1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Salut!

Sunt, într-adevăr, probleme cu schimbarea parolei care pot afecta o parte dintre utilizatori.

Situația este în atenția colegilor noștri de la departamentul tehnic care lucreaza la remedierea ei.

Vă mulțumim pentru răbdare și înțelegere.

Vizualizare soluţie în postul original

9 Răspunsuri 9

MihaiC99
Cunoscător

Buna ziua,

1. Parola o poți schimba și accesând link-ul de mai jos (am uitat parola).

https://www.orange.ro/accounts/login-user 

Se poate și din aplicație schimba parola (parola uitata/resetare)

2. Te poți deplasa într-un magazin Orange.

Contactezi serviciul clienți pentru suport (chat/telefonic).

3.Poti contacta serviciul clienți și să ceri ștergerea contului urmând să-l creezi din nou.

mschumiv
Junior entuziast

Nu ati inteles.

Problemele astea apar pe orice platforma, link, tip de dispozitiv, aplicatie m-as conecta. Am incercat si de pe pc si de pe telefon.

Iar site-ul propriu-zis orange fix nu imi este accesibil, nu doar contul meu. La fel, de pe orice platforma, sistem de operare, tip de dispozitiv. Problema nu este de la mine.

In screenshot se vede că ați încercat să schimbați parola din aplicație fiind logat.

Ați încercat să schimbați parola fara să fiți logat, puteți arăta un screenshot.

https://www.orange.ro/accounts/login 

1000002481.jpg

mschumiv
Junior entuziast

Screenshot-ul e din aplicatie. Dar nu poti sa dai schimbare parola fara sa fii logat. Va atasez un screenshot si din browser. Acum sunt mobil, cand ajung acasa, voi posta un screenshot si de pe pc daca nu ma credeti.

Eu tocmai ce am schimbat parola fara sa fiu logat.

Ca sa poți mai întâi deconecteazate din cont.

 

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Nu cred că are legătură, ci pur și simplu e ceva nefuncțional. Te sfătuiesc să iei legătura cu ei prin una dintre metodele de Contact și să le explici toate acestea, cerând ajutorul.

Dacă vrei să schimbi sim-ul mai repede, poți s-o faci și în orice magazin.

Baftă!

DanielaH
Moderator

Salut!

Sunt, într-adevăr, probleme cu schimbarea parolei care pot afecta o parte dintre utilizatori.

Situația este în atenția colegilor noștri de la departamentul tehnic care lucreaza la remedierea ei.

Vă mulțumim pentru răbdare și înțelegere.

mschumiv
Junior entuziast

Atentionati-i, va rog, si la problema inlocuirii sim-ului. Multumesc.

Sigur, am transmis ambele situații mai departe colegilor.

Mulțumim.