Nu pot folosi bonusul 50gb pinata party
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-01-2023 01:49 AM - editat ultima oară la 09-01-2023 09:40 AM de DanielaH
Bună ziua , am luat un bonus de 50gb de la pinata party doar ca nu am primit niciun mesaj de confirmare, nimic. Bonusul îmi arata ca este activ dar nu pot sa îl folosesc
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-01-2023 02:19 AM - editat ultima oară la 08-01-2023 08:54 PM de GeorgianaD
Aveți aici cele 2 poze sa demonstrez ca nu merge

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
07-01-2023 02:30 AM - editat 07-01-2023 02:41 AM
Eduard, bun venit in Comunitate!!!
In primul rand, ar fi bine sa nu afisezi numarul personal de telefon, ca nu se stie cine citeste postarea si are chef de bancuri noaptea...
Doi la mana, probabil ca trebuie sa mai astepti un pic pana se activeaza bonusul, cu adevarat, pe numarul tau. Ar trebui, totusi, sa primesti un sms/mail de confirmare. Ar mai fi o conditie, daca esti pe prepay, trebuie sa ai activa o optiune de minim 5 euro ca sa poti folosi acest bonus.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
07-01-2023 06:44 AM - editat 07-01-2023 06:44 AM
Salutare!
Dacă nu ai opțiune de minim 5 euro activă, nu prea ai ce să faci. Și din câte observ, nu prea ai, deci nu poți primi bonusul.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-01-2023 10:20 AM
@Eduard29: Bun venit în Comunitate. Indiferent că e abonament sau prepay, contul necesită o verificare de către cei de la Orange, întrucât doar aceștia au acces la aceste informații. Ca idee, chiar dacă ai activat opțiunea de date din Pinata și nu ai fi avut opțiune de minim 5 euro (în cazul prepay), în informațiile despre consum trebuie să apară. Așadar verifică și partea de date (internet) din Cronos, nu doar cele referitoare la resursele de voce (minute, SMS). Alte clarificări ulterior. Ar fi util chiar și un screen shot cu mesajul primit la activarea ultimei opțiuni (aferentă prepay).
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 08-01-2023 07:25 AM
Bună ziua , revin cu un update. Am primit sms cum ca s-a activat doar ca încă nu îmi merg datele.. eu sunt pe abonament și internet-ul de acolo s-a terminat

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 08-01-2023 12:52 PM
@Eduard29: Mulțumim de feedback. Din păcate e posibil să fie o problemă pe cont (cum scriam anterior) pe care doar cu un reprezentant Orange o poți clarifica, mai sigur mâine după ora 9:00.
BTW: Cu minute naționale pe cont era clar că ai fie abonament, fie prepay de minim 5 euro. Revino cu noi informații pe topic dacă vei reuși să utilizezi datele mobile din Pinata.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-01-2023 09:43 AM
@Eduard29, s-a rezolvat/ clarificat situația cu bonusul?
