anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

imposibilitate conectare pagina web My Orange

Bunua ziua ,

Nu ma pot conecta in contul MY ORANGE de pe pagina web. Apare urmatorul mesaj:

bogdantanasescu_0-1711631255180.png

 

13 Răspunsuri 13

arsradu
#StarMember

Salut,

Esti admin pe cont? Esti client Orange Romania SA sau Orange Romania Communications SA (fostul Telekom Fix)? Poti pune link-ul paginii aici? As vrea sa incerc si eu. Altfel, nu mi-e foarte clar ce pagina incerci sa accesezi. 

Client Orange

sunt admin Astazi am platit factuta din cont Sunt client orange (fost PJ actual PF) si fost client Telekom User-ul este aceeasi adresa de mail Din pagina web nu functioneaza (print screen-ul trimis mai devreame ) din aplicatie functioneaza Am incercat sa fac un video scurt dar nu ma lasa sa-l incarc  

Un link era suficient. 🙂 Nu e nevoie de video. Dar daca esti client OROC oricum nu se va reproduce problema la mine.

La o prima vedere, pare un bug. Cel mai probabil specific serviciilor OROC.


Trebuie facuta o sesizare de pe pagina de Contact. Posibil sa fie chiar o problema cunoscuta. 

Client Orange

Asa cred si eu Am facut "reclamatie" si am fost trimis aici

bogdantanasescu_1-1711637176073.png

 

 

Pai…ai discutat…si rezultatul este..care? Ca noi suntem clienti aici. Deci din start nu te putem ajuta decat cu un sfat ceva. 

Ai deschis deja o sesizare? Ca eu asta inteleg. 

Client Orange

Discutat si m-au redirectionat aici 

Mmm... nu chiar. 🙂 Vezi tu, acea parte de dedesubt e cel mai probabil un footer adaugat automat la mesaje. Deci...nu te-au redirectionat aici. E doar o alta metoda de a incerca sa gasesti o rezolvare la problema ta, folosind experienta altor clienti. Si un alt mijloc de promovare a Comunitatii.

Dar solutia in cazul tau trebuie sa vina din partea cuiva de la tehnic, sau nu stiu, cine se ocupa de site. Pentru ca niciunul dintre noi, membrii comunitati, nu are acces la contul tau de client sa vedem ce s-ar fi putut intampla acolo. Si cu atat mai putin nu avem acces la site-ul respectiv. In sensul de a putea opera modificari in vreun fel in care sa-l facem sa mearga din nou.

De-aia te rugasem sa pui aici link-ul paginii (presupunand ca nu e chiar pagina principala de My Orange) sa vedem daca altcineva poate accesa contul. Nu contul tau, evident. Doar sa vedem daca problema este una generala cu serviciile OROC, sau specifica pe contul tau.

Oricum, daca in aplicatie My Orange e ok si doar pe web nu....eu zic ca e destul de clar ca e vorba de un bug in versiunea de web.

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

Buna

Suna la 300 și faci o sesizare sau folosești formularul de contact:

https://www.orange.ro/contact/ 

Să facă o resetare a contului.

Anonim
Neaplicabil

Buna

Poți încerca aplicația mobilă my orange.

Ai drepturi de administrator al contului?

Ai făcut modificări recente in cont sau asupra abonamentelor?

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Ai încercat și de pe un alt browser?

Ciudat, dacă merge din aplicație și nu și din web!

si opera si chrome

DanielaH
Moderator

@bogdantanasescu, dacă situația persistă, ne poți trimite în mesaj privat numărul de telefon și adresa de e-mail asociată contului. Vom ruga și noi colegii să verifice.

Buna dimineata,

Am refacut vineri sesizarea, am fost sunat dar nu s-a remediat si a ramas ca vor mai incerc a si alte solutii si vor reveni cu detalii (probabil este un bug si cauta rezolvare)