la 28-03-2024 03:07 PM - editat ultima oară la 28-03-2024 03:13 PM de DanielaH
Bunua ziua ,
Nu ma pot conecta in contul MY ORANGE de pe pagina web. Apare urmatorul mesaj:
28-03-2024 03:20 PM - editat 28-03-2024 03:21 PM
Salut,
Esti admin pe cont? Esti client Orange Romania SA sau Orange Romania Communications SA (fostul Telekom Fix)? Poti pune link-ul paginii aici? As vrea sa incerc si eu. Altfel, nu mi-e foarte clar ce pagina incerci sa accesezi.
la 28-03-2024 03:45 PM
sunt admin Astazi am platit factuta din cont Sunt client orange (fost PJ actual PF) si fost client Telekom User-ul este aceeasi adresa de mail Din pagina web nu functioneaza (print screen-ul trimis mai devreame ) din aplicatie functioneaza Am incercat sa fac un video scurt dar nu ma lasa sa-l incarc
28-03-2024 04:42 PM - editat 28-03-2024 04:43 PM
Un link era suficient. 🙂 Nu e nevoie de video. Dar daca esti client OROC oricum nu se va reproduce problema la mine.
La o prima vedere, pare un bug. Cel mai probabil specific serviciilor OROC.
Trebuie facuta o sesizare de pe pagina de Contact. Posibil sa fie chiar o problema cunoscuta.
la 28-03-2024 04:46 PM
Asa cred si eu Am facut "reclamatie" si am fost trimis aici
la 28-03-2024 04:52 PM
Pai…ai discutat…si rezultatul este..care? Ca noi suntem clienti aici. Deci din start nu te putem ajuta decat cu un sfat ceva.
Ai deschis deja o sesizare? Ca eu asta inteleg.
la 28-03-2024 04:54 PM
Discutat si m-au redirectionat aici
28-03-2024 05:40 PM - editat 28-03-2024 05:41 PM
Mmm... nu chiar. 🙂 Vezi tu, acea parte de dedesubt e cel mai probabil un footer adaugat automat la mesaje. Deci...nu te-au redirectionat aici. E doar o alta metoda de a incerca sa gasesti o rezolvare la problema ta, folosind experienta altor clienti. Si un alt mijloc de promovare a Comunitatii.
Dar solutia in cazul tau trebuie sa vina din partea cuiva de la tehnic, sau nu stiu, cine se ocupa de site. Pentru ca niciunul dintre noi, membrii comunitati, nu are acces la contul tau de client sa vedem ce s-ar fi putut intampla acolo. Si cu atat mai putin nu avem acces la site-ul respectiv. In sensul de a putea opera modificari in vreun fel in care sa-l facem sa mearga din nou.
De-aia te rugasem sa pui aici link-ul paginii (presupunand ca nu e chiar pagina principala de My Orange) sa vedem daca altcineva poate accesa contul. Nu contul tau, evident. Doar sa vedem daca problema este una generala cu serviciile OROC, sau specifica pe contul tau.
Oricum, daca in aplicatie My Orange e ok si doar pe web nu....eu zic ca e destul de clar ca e vorba de un bug in versiunea de web.
28-03-2024 04:57 PM - editat 28-03-2024 04:58 PM
Buna
Suna la 300 și faci o sesizare sau folosești formularul de contact:
https://www.orange.ro/contact/
Să facă o resetare a contului.
28-03-2024 03:34 PM - editat 28-03-2024 03:36 PM
Buna
Poți încerca aplicația mobilă my orange.
Ai drepturi de administrator al contului?
Ai făcut modificări recente in cont sau asupra abonamentelor?
la 28-03-2024 04:16 PM
Salutare!
Ai încercat și de pe un alt browser?
Ciudat, dacă merge din aplicație și nu și din web!
la 28-03-2024 04:22 PM
si opera si chrome
la 29-03-2024 08:36 AM
@bogdantanasescu, dacă situația persistă, ne poți trimite în mesaj privat numărul de telefon și adresa de e-mail asociată contului. Vom ruga și noi colegii să verifice.
la 01-04-2024 09:05 AM
Buna dimineata,
Am refacut vineri sesizarea, am fost sunat dar nu s-a remediat si a ramas ca vor mai incerc a si alte solutii si vor reveni cu detalii (probabil este un bug si cauta rezolvare)
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor