anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Transfer Operator

DanJ
Junior

Buna ziua,

Recent am intampinat cele mai mari dificultati in legatura cu un operator orange.

Am avut niste intrebari legate de factura plus rezilirea unui numar si am sunat la 300 si mi-a fost imposibil sa ajung in legatura cu un operator. Daca mie mi-a fost imposibil care stiu cu ce “se mananca” un call center nu vreau sa ma gandesc ce dificultati ar intampina o persoana de 50-60+ ani sau si persoane mai tinere care au o urgenta si sunt obligati sa discute cu un operator. A fost nevoie sa sun la 401 contra cost evident unde am ajuns la o doamna/domnisoara foarte amabila si competenta (din pacate nu ii mai tin minte numele si GDPR-ul oricum nu ma lasa sa ii postez numele) si a reusit sa rezolve, sa ma ajute cu tot ce am avut nevoie si apoi m-a transferat la un coleg mai “glumet” de la fidelizare pentru reziliere, care si el m-a ajutat si am fost multumit.

Nu mi se pare normal ca in 2023 sa nu pot sa ajung in legatura cu un operator pentru niste intrebari serioase si pentru o reziliere la fel de serioasa.

Inteleg ca se urmaresc: reducerea costurilor, reducerea personalului, evolutia catre AI prin intermediul “Giei” dar nu este in regula ca in 2 zile sa nu pot vorbi cu un operator, doar contra cost. Daca cumva inregistrarea apelului ajunge la un supervizor si va transmite mai departe tot ce am spus pe acel apel m-as bucura, de asemenea profesionalismul de care a dat dovada operatorul a fost la cel mai inalt nivel. 

Va rog sa tineti cont ca sunt foarte multi oameni care nu isi permit sa apeleze un numar contra cost, nu sunt multi oameni care stiu ce sa ii spuna “Giei”, nu sunt multi care stiu sa navigheze in meniul interactiv.

De acord cu reducerea costurilor si evoluta catre AI dar nu asa se rezolva lucrurile. Va repet, daca eu, un om care stie ce inseamna notiunea de call center si cu ce se “mananca” nu a reusit sa vorbeasca cu cineva gratuit, atunci nu inteleg pentru ce mai exista chat si Gia daca nu ne duc unde avem nevoie. Pe acel chat exista un service level? Exista oameni care raspund in timp oarecum real oamenilor care scriu? Mie de exemplu de ieri dimineata pana azi, deci in 24 ore, nu mi-a raspuns nimeni.

Mi se pare total lipsit de respect fata de abonati, cei care va platim si datorita noua a ajuns Orange unde este acum si mi se pare total neprofesional ca cineva care are o intrebare mai dificila sa nu poata rezolva si nici sa fie sunat inapoi dupa ce a apelat de mai multe ori numarul 300 sau a folosit chat-ul.

Va multumesc si sper sa fie in viitorul apropiat o mica-mare imbunatatire.

 

O zi buna,

Dan J

9 Răspunsuri 9

DanielaH
Moderator

Salut, Dan! Bun venit în Comunitate!

Îmi pare rău pentru situația pe care ne-ai descris-o. Îți mulțumim pentru feedback și pentru faptul că ai împărtășit cu noi aici experiența ta. Este unul din scopurile Comunității, să ne ajutăm între noi, să facem schimb de experiențe, indiferent dacă acestea sunt plăcute sau neplăcute. Și orice feedback este important pentru că ne ajută să ne imbunătățim.

Buna ziua,

Va multumesc pentru raspuns. 

Am uitat sa mentionez ceva important. In momentul in care cineva suna sau este sunat de/la departamentul de fidelizare cred ca ar trebui sa primeasca din prima cea mai buna oferta posibila. Nu cum am patit eu sa primesc telefonic o oferta  asemanatoare cu cea din Orange shop iar dupa ce am acceptat oferta/ofertele sa sun la fidelizare pentru o alta problema si sa imi spuna domnul cu care am vorbit ca imi putea face o oferta mai buna si dupa ce l-am ascultat chiar era o oferta mai buna pentru o diferenta infima de un euro in plus.

Chiar nu mi se pare in regula ceea ce mi s-a intamplat si asta evident sa aflu dupa cele 14 zile de la noul contract. Vad si acest lucru ca pe o lipsa de respect si de profesionalism. Cum priviti daca eu acum va achit ratele la telefon integral si reziliez  abonamentele si ma portez la o firma concurenta? Vi se pare in regula? 

Mie unul asa mi s-ar parea corect sa fac dupa toate cele intamplate si inca nu este timpul pierdut, chiar ma gandesc daca voi face acest pas, multumesc.

O zi buna,

Dan J

 

Salutare!

Eu intru în legătură cu ei rapid in legătură aproape întotdeauna sunând la 300, apoi 1-1-1-0, chiar dacă îmi răspunde Gia și îmi cere ultimele 6 cifre din CNP sau îmi spune despre oferte de servicii fixe sau în combinația 1-3-2, tot cu Gia, când am probleme cu serviciile mobile sau fixe. 

Baftă!

Salut,

Multumesc pentru informartie. Ideal este ca aceste informatii sa fie “la accesul tuturor” nu doar celor care stau si cauta raspunsuri pe doferite forumuri. In fine, un gest frumos.

 

O seara buna,

Dan J

Așa este, doar că eu sunt doar un simplu client, nu angajat Orange și vorbesc din propria experiență.

Mă bucur că am putut să-ți fiu de folos!

Seară frumoasă 

@DanJDin experienta personala, dupa ce se termina cu ”pentru cutare apasa tasta...” eu apas pe zero.

 

Am văzut ce ,, îmbunătățiri" s-au adus 😏 Din rău în mai rău.

Pololică
#StarMember

Salutare!

In urma cu 30-35 de ani (chiar si mai recent), Romtelecom (nu ascund numele, intrucat era singurul operator de telefonie in Romania) avea centraliste pentru apelarea manuala a numerelor de telefon. Tehnologia a evoluat de atunci si nu cred ca mai sunt operatori pentru formarea "din centrala" a numerelor, oricat am vrea noi (sau bunicii) sa se intample treaba asta.

Pe acel robot Djingo se poate ajunge si la operator uman (am avut nevoie in urma cu vreo 2 ani), iar la 300 se poate ajunge la un operator uman (la un moment dat puteai spune "portare" si erai transferat, dar, mai recent, am vazut ca se poate ajunge prin 1-1-1-0 (sper ca am scris pe toti 1)). Mai exista varianta 0374.300.300 (tot prin robot, dar, parca se ajunge mai repede catre un operator uman).

 

PS: persoanele de 50-60 de ani o sa le fie mai greu. Sa nu uitam ca parintii nostri s-au adaptat mai greu la telefonia mobila decat noi, cei mai tineri (gandeste-te cum a trebuit sa le spui ca nu este indeajuns doar sa ridice telefonul si sa formeze numarul [cu tot cu prefix], ci mai este nevoie sa apese si tasta verde).

Si poate ar fi bine ca toti sa stim de ce sunam la Serviciul Clienti (sau "in centrala"), nu doar "de ce s-a marit factura" sau "unde este cel mai apropiat magazin". Stii ca la cartela, doar primele doua apeluri nu sunt taxate la 300 (fata de abonament, la care stiu ca nu sunt limitari)? Si vorbeste cu Gia, chiar ajuta sa directioneze (oare un operator uman nu directioneaza dupa ce i se spune ce anume se doreste?).

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

O singura precizare as avea (si s-ar putea sa ajute pe viitor). Cand vine vorba de chat, iti recomand varianta de web (PC), nu cea din aplicatie. Concret, ai aici un link catre chat-ul Djingo.

Daca scrii "transfer operator", si esti in intervalul de lucru (08:00-20:00), ai sanse sa fii transferat relativ repede la un consultant uman. Eu nu cred ca am asteptat vreodata mai mult de 5 minute. Din aplicatia My Orange...lucrurile stau un pic diferit, pentru un motiv anume.

In ceea ce privesc celelalte sugestii, cred ca ar fi binevenite. 🙂

Client Orange