la 18-07-2023 03:03 PM
Buna ziua,
Tatal meu nu-și găsește telefonul de 2 zile. Nu știm dacă este pierdut prin casa, curte sau dacă a fost furat. Exista posibilitatea sa vedem dacă s-au emis apeluri de pe acel număr, in acest interval de timp, înainte sa îl declaram “pierdut/furat” oficial și sa blocam cartela?
multumesc frumos
18-07-2023 03:32 PM - editat 18-07-2023 03:33 PM
Luminita, bun venit in Comunitate!!!
Vedeti daca apare ceva in My Orange la Detalii convorbiri.
Daca il apelati, suna sau e inchis telefonul? Daca e inchis, ori s a terminat bateria, ori telefonul e la altcineva.
la 18-07-2023 03:44 PM
Salutare!
Și eu mai pățesc cu tata ceva de genul. Dacă vrei să verifici ce apeluri s-au inițiat, uită-te pe aici cum trebuie să faci:
https://www.orange.ro/help/cum-verific-detaliile-de-convorbiri-4
Sper să reușești și totul să fie bine!
Dacă nu, sună la 0374300300 și apoi formezi ramura 2 și urmezi pașii robotului pentru a anunța furtul/ pierderea sim-lui.
Baftă!
la 18-07-2023 04:09 PM
Salut!
Cred ca mai rapid verificati contul MyOrange, sectiunea consum si facturi (doar sa selectezi numarul care te intereseaza).
la 19-07-2023 09:21 AM
Luminița, ați verificat în My Orange? S-au efectuat apeluri? Ați găsit telefonul între timp?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor