la 30-07-2024 10:33 AM
Nu pot vorbi cu niciun operator (îmi spune ca serviciul este indisponibil) și nici chatbot ul nu răspunde. Vreau reconectarea serviciilor, dar nu am cu cine comunica...
30-07-2024 10:47 AM - editat 30-07-2024 10:47 AM
Salut! Sună de pe un alt număr de telefon la 0347300300 și solicită reactivarea serviciilor pe numărul suspendat.
la 30-07-2024 10:51 AM
Am făcut și asta. Serviciul este momentan indisponibil...
la 30-07-2024 11:01 AM
Încearcă și prin chat mai târziu sau prin formularul de contact.
https://www.orange.ro/contact/
In cazul chatului trebuie să ceri transfer către operator uman.
Scrii transfer și dai send (repeți de 2 ori)
Bafta!
30-07-2024 11:15 AM - editat 30-07-2024 11:19 AM
Salut,
Inteleg ca ai avut abonamentul suspendat pentru neplata? Ai achitat integral suma de plata?
Conform paginii de aici:
"Dacă ești client Orange, trebuie să știi că reconectarea unui abonament suspendat pentru neplată se poate face doar după plata integrală a sumelor restante.
Pentru reconectare se va percepe o taxă în valoare de 2,98 euro (TVA inclus) care se aplică pentru întreg codul de abonat.
Dacă ai efectuat plata din contul tău My Orange, fără autentificare sau la unul dintre magazinele noastre ori ale partenerilor noştri, reconectarea se va face pe loc şi nu mai este nevoie să faci confirmarea acestei plați.
În cazul în care ai folosit o altă metodă de plată, te rugăm să confirmi plata prin una dintre modalităţile descrise aici şi să soliciţi reconectarea abonamentului tău. În momentul reconectării, vei primi un SMS de confirmare.
Dacă ești client Orange (Orange Romania Communications) află aici cum se face reconectarea serviciilor suspendate pentru neplată."
Deci, din cate inteleg eu, daca ai facut plata din My Orange, fara autentificare, sau din magazin, reconectarea se face pe loc.
Daca ai achitat prin alte metode, posibil sa dureze un pic pana se proceseaza plata. Si trebuie trimisa confirmarea platii.
Recomandarea mea, intrucat pare sa fie mai rapid asa, ar fi ca, pe viitor, in caz ca nu ai facut asa, sa achiti din contul My Orange. In felul asta, nu mai trebuie sa stai in asteptare sau sa cauti solutii alternative.
la 30-07-2024 12:58 PM
Salutare!
Încearcă din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 punctulețe din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi, când te întreabă Djingo ce problemă ai, îi scrii și ceri Transfer operator. Acolo scrii ce te frământă și primești răspuns după un anumit timp sau chiar și imediat, în funcție de cum sunt consultanții disponibili.
Eu mai fac așa de multe ori!
Succes!
la 31-07-2024 10:21 AM
@Dragos99, ai reușit să iei legătura cu colegii noștri de la Serviciul Clienți? Te-au ajutat răspunsurile primite aici?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor