anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Problema aplicatie Orange cloud web

AdrianPaul
Junior entuziast
Buna ziua, va rog frumos cu un sfat, o parere....cand accesez aplicatia web cloud.orange.ro nu se deschide, deasemenea nici aplicatia ptr Windows, aplicatie descarcata de pe Orange.ro folosesc Windows 11 Pro si am eroarea din poza atasata, am reinstalat aplicatia si nu s-a schimbat nimic, mentionez ca aplicatia orange cloud pe telefon este functionala.
29 Răspunsuri 29

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Hmmm....atunci incepe sa para din ce in ce mai mult o problema de cont Orange decat orice altceva... Da, poti incerca un login cu alt cont, saaau, creeat un cont nou pe baza acelui prepaid.. Dar daca login-ul cu alt cont merge, pe acelasi device/browser etc, atunci nu stiu daca mai are rost sa faci cont nou. Dar da, foarte interesanta problema. :))
Client Orange

AdrianPaul
Junior entuziast
Am incercat acum din tel sotiei sa ma loghez in aplicatia instalata si nu se poate loga cu datele aceluiasi cont, primeste eroarea "Operatiunea a fost intrerupta in mod neasteptat". O sa mai ma gandesc si eu daca mai am alta idee daca nu poate sa scriu un mail sau sa deschid un ticket ceva la Orange support.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Buuun, dar cu contul ei se poate loga? Cu contul tau pe device-ul ei nu merge. Dar cu contul ei merge? Sau nu are cont orange separat pe alta adresa de mail? Pentru ca daca da, problema e pe contul Orange. Si da, ar trebui deschis un ticket cu cineva de la support.
Client Orange

AdrianPaul
Junior entuziast
Am mai incercat tot din tel sotiei sa deschid cloud.orange.ro in browser si logare cu datele aceluiasi cont, are acelasi simptom de loading repetat ca si la mine, deci nu cred ca este ceva de device ci inclin sa cred mai degraba ca ar fi o problema de cont.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Logarea ai facut-o cu numar de telefon sau email? Ar putea sa faca o diferenta. Si eventual, poti incerca sa creezi un cont nou, pe un alt email, si cu numarul de prepaid, si vezi daca merge login-ul. Da, pana acum, pare sa fie o problema pe cont... Saau posibil bug sau ceva specific pentru felul in care te loghezi. Apropos, login-ul in My Orange iti merge cu acelasi cont? Aplicatie sau browser, nu conteaza.
Client Orange

AdrianPaul
Junior entuziast
Logarea am facut-o pana acum numai cu adresa de email cu care am activat contul de Orange.ro voi incerca si cu un nou cont creat de pe cartela si revin cu detalii, de pe tel sotiei nu mai incerc nimic acum ca deja am cam scos-o din ale ei....:)))) si nu mai are rabdare sa fac teste....

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
E de inteles. :). Sigur, cand mai ai noutati, sau daca iti mai vine vreo idee, te asteptam aici.
Client Orange

AdrianPaul
Junior entuziast
Update important: am facut cont cu adresa de mail noua de pe telefonul cu cartela prepaid, aplicatia Orange Cloud merge perfect si am deschis si din browser cloud.orange.ro care spre surprinderea mea merge perfect....am mai avansat cu investigatia :))) voi deschide un ticket sau email catre Orange support ptr contul cu probleme. PS: raman dator cu 1 bere ptr rabdare si ajutor si promit sa revin cu updateuri. Seara buna si inca o data multumesc mult de tot ptr ajutor.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Cu drag. Ma bucur mult. :) Te asteptam cu vesti si ganduri bune.
Client Orange

DanielaH
Moderator
@AdrianPaul, s-a rezolvat situația cu accesarea aplicației? Ai luat legătura cu colegii noștri?

AdrianPaul
Junior entuziast
Am vorbit cu cineva de la Orange support dar inca nu s-a rezolvat. Problema este escalata acum la suport aplicatii Orange si astept informatii. Voi posta aici ce si cum s-a rezolvat.

AdrianPaul
Junior entuziast
Revin cu update si de data aceasta cu vesti bune, am primit mail de la aplicatii@orange.com si dupa cateva incercari de accesare a aplicatiei pana la urma s-a rezolvat, pot accesa aplicatia Orange Cloud si varianta web si de pe alte dispozitive fara nici un fel de eroare. Raspunsul celor de la aplicatii Orange a fost: "A fost o problema punctuala din sistem, ce nu putea fi prevenita de dumneavoastra. " Multumesc frumos tuturor care au incercat sa ma aute cu idei si cu orice fel de ajutor. Raman dator, toate cele bune tuturor.

DanielaH
Moderator
@Adrian, mulțumim mult pentru feedback! Mă bucur că s-a rezolvat. Te mai așteptăm în Comunitate.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Yeeey! Bine ca s-a rezolvat. Deci cu alte cuvinte: "era de la ei". :)) Mersi frumos de feedback.
Client Orange

AdrianPaul
Junior entuziast
Radu, intradevar a fost ceva intern, spre surprinderea mea care eram sigur mai ales in urma investigatiilor facute aici 🙂 ca trebuie sa-mi schimb contul sau nu stiu ce date de la cont. Multumesc mult, weekend placut tuturor.