anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu pot folosi opțiunea Deezer Try 6 luni gratuit

Lenuța59
Începător
Bună ziua. Am activat opțiunea Deezer șase luni gratuit și nu reușesc să beneficiez de ea. Am vorbit cu mai mulți consultanți Orange, inclusiv departamentul tehnic, și nimeni nu capabil să asocieze nr de telefon cu contul Deezer pentru a beneficia de ofertă. Mă poate ajuta cineva? Am incercat și vechiul cont Deezer cât și crearea unui cont nou și nimic. Îmi apare Deezer free cu reclame și atât.
Știu că ar trebui să primesc un SMS cu un link pe care să-l urmez pentru a asocia nr de tel cu contul, dar nu am primit nimic.
11 Răspunsuri 11

DanielaH
Moderator
@Lenuța59, bun venit în Comunitate! Îți apare vreo eroare când încerci să asociezi contul? Poți atașa o captură de ecran din aplicație?

Lenuța59
Începător
Nu-mi apare nicio eroare. Deezer nu are de unde să știe ce oferte am eu de la Orange, cât timp refuză să-mi trimită SMS cu link de unde să mă pot loga, pentru ca Deezer să asocieze contul cu numărul de telefon. Screenshot cu ce anume din aplicație? Deezer free cu nicio posibilitate de asociere cu Orange. Cere doar card de credit și oferă luna gratuit standard. Ecran care mă duce spre my Orange, care nu duce nicăieri.

DanielaH
Moderator
Mulțumesc pentru detalii. Am transmis situația ta colegilor noștri.

Lenuța59
Începător
Colegii total incompetenți îmi spun la telefon că nu există ofertă de 6 luni Deezer premium gratuit. Este doar Deezer cu reclame 6 luni. Cum adică? Păi versiunea cu reclame e gratis pentru oricine și pe termen nelimitat. În ce constă oferta Orange? Abonamentele mai mari de 19 euro beneficiază de 6 luni Deezer premium în mod gratuit, nu de varianta cu reclame. Cum poate să spună aceste aberații cel de la departamentul tehnic? Să mă mintă că nu există?

Lenuța59
Începător
Nu s-a rezolvat nimic. Probleme în sistem, nu știu ce aiureli. Când e de luat banii pe factură, nu sunt probleme în sistem niciodată.

DanielaH
Moderator
@Lenuța59, colegii ne-au confirmat ca problemele tehnice au fost rezolvate. Funcționează și la tine acum serviciul?

Lenuța59
Începător
Da, s-a rezolvat, dar rămâne faptul că colegii au încercat să mă convingă că nu există oferta Deezer premium gratuit 6 luni și s-a dovedit că am avut dreptate. Probabil alți abonați chiar cred ce spun cei de la departamentul tehnic și rămân fără drepturile pe care le au conform abonamentului.

DanielaH
Moderator
@Lenuța59, ne bucurăm că s-a rezolvat până la urmă și îți mulțumim mult pentru feedback. Te mai așteptăm în Comunitate.

dilimotmihai
Începător
Buna, Intampin aceeasi situatie. Am optiunea Deezer Try 6 luni si cei de la Deezer imi spun ca ei nu au nici un abonament pentru numarul meu. Pentru a evita discutiile cu 300 mai mult decat e nevoie, ce anume trebuie sa mentionez ca sa se rezolve? Bafta, Mihai

Lenuța59
Începător
@mihai, singura soluție e să te cerți cu ei și să te țigănești, altfel nu rezolvi nimic. Sau să te muți în altă rețea eventual. Sunt incredibil de nepăsători angajații.

DanielaH
Moderator
@dilimotmihai, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?