anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] nu pot cumpara de pe orange.ro "Validation error of type FieldUndefined: Field 'isSimo' ...

Marcu_Daniel
Junior
am adaugat produsul in cos, Am bifat obligatoriu ca "am peste 16 ani si sunt de acord..." am adaugat adresa de livrare si facturare, plata card bancar
apoi cand apasa butonu "finalizeaza comanda"
apare urmatoarea eroare pe care nici consultantii Orange nu au reusit sa o rezolve de saptamnai bune desi mi-au promis ca imi da un link valid de pe care pot plati
"Validation error of type FieldUndefined: Field 'isSimo' in type 'OrderPlacedCommandResultResource' is undefined @ 'checkout/isSimo'"
doresc sa cumpar produsul online nu fizic din diverse motive pret si livrare direct acasa -nu mai trebuie sa ma deplasez cu masina ca sa-l ridic din magazin
stie cineva cum sa o rezolv, am incercat diverse Chrome, firefox, internet Browser , adrese de livrare facturare - apropo sunt din Timisoara nu cer livrare imposibila !
1 Soluţie acceptată‚

Marcu_Daniel
Junior
in urma postarii aici cei de la Orange au intrat cu contul meu, au constatat eroarea la plata cu cardul si au reusit sa rezolve eroarea, sper ca pt totdeauna si nu doar pt mine, Merci pt ajutor !!

Vizualizare soluţie în postul original

8 Răspunsuri 8

delfinas
#StarMember
Probabil ca e o eroare de sistem si doar cei de la Orange o pot rezolva... Ce incerci sa cumperi?

RafaHelper
#StarMember
Salut @Marcu Daniel, O sa incerc sa te ajut eu, numai ca am nevoie de mai multe detalii de la tine. Esti autentificat in contul My Orange? Ai un cont My Orange? Despre ce produs este vorba?

RafaHelper
#StarMember
@Marcu Daniel, ai rezolvat problema? Ai reușit să plasezi comanda?

Marcu_Daniel
Junior
in urma postarii aici cei de la Orange au intrat cu contul meu, au constatat eroarea la plata cu cardul si au reusit sa rezolve eroarea, sper ca pt totdeauna si nu doar pt mine, Merci pt ajutor !!

DanielaH
Moderator
@Marcu Daniel, ne bucurăm că s-a rezolvat. Te mai așteptăm în Comunitate.

delfinas
#StarMember
Cu plăcere!!! Bine că s a rezolvat problema! Te mai așteptăm aici, poate reușești să ajuți și tu, la rândul tău, pe cineva. 🙂 O zi bună!

FLo1
#StarMember
Ce paradoxal este universul Orange: - inițial: ”eroare pe care nici consultantii Orange nu au reusit sa o rezolve de saptamnai bune desi mi-au promis ca imi da un link valid de pe care pot plati”..... dileme și multe semne de întrebare, neștiință și indiferență mare.... - ulterior: ”in urma postarii aici cei de la Orange au intrat cu contul meu, au constatat eroarea la plata cu cardul si au reusit sa rezolve eroarea”..... minune în paradis, soarele strălucește, iar pe toți soluția ne uimește. Oare să fie vorba de două entități Orange diferite??? Să fie o abordare de nepăsare la ”apel 300 sau Djingo” și abia în Comunitate să se abordeze mai serios problema indiferent de natura acesteia??? Încep astfel de cazuri să devină tooooot mai deeese, și nu e deloc bine pentru imaginea rețelei #1.

RafaHelper
#StarMember
@Marcu Daniel, tu ai avut o eroare in primul pas de comanda si nu la plata acesteia sau cel puțin așa reiese din captura ta de ecran. Problema vine de la noua interfața a magazinului care nu este finalizata si nu de la plata cu cardul.