anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Lipsa OTP prin SMS !!!

Valentin_6
Junior entuziast

Bună ziua,

incerc de câteva zile să mă loghez într-o aplicație pe care o folosesc de peste 5 ani dar nu reușesc din cauză ca, la verificarea numărului de telefon deși îmi este trimis de aplicație ,codul OTP nu ajunge la mine prin SMS !!!

Ceva păreri , idei , soluții !?

Orice ar fi binevenit  !!!

 

va mulțumesc 🙏 

17 Răspunsuri 17

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Hai sa incepem cu cateva informatii.

Esti abonat sau utilizator prepay? Daca esti abonat, esti client Orange Romania Communications SA (fostul Telekom Fix) sau Orange Romania SA? Sau Yoxo?

E prima data cand se intampla problema asta? Ce s-a schimbat in ultimii 5 ani? Ai schimbat operatorul? Esti portat? 

E nevoie de mai multe detalii, pentru ca, in general, iti spun ca nu exista problema asta la Orange. Deci....depinde foarte mult de cazul tau specific.

Client Orange

Sunt abonat la Orange de peste 4 ani cu 3 numere de telefon !

Sunt portat in Orange de aproape 5 ani de la Cosmote !

Pololică
#StarMember

Salutare!

  • numarul este trecut corect?
  • aplicatia cere actualizarea datelor sau au fost actualizate recent?
  • daca esti in roaming, ai acces pe numar la roaming?
  • semnal GSM ai (nu Apel WiFi)?
  • numarul centrului SMS este corect?

Incearca o resetare a setarilor de retea (doar de retea). Ar trebui sa citeasca noile setari de pe cartela SIM. Doar putina grija ca iti va sterge toate imperecherile de Bluetooh si WiFi.

In cazul in care nici acum nu merge, recomand o resetare a modului de logare in aplicatie si verificarea datelor din ea. S-ar putea sa te mire, dar am o adresa de Microsoft care este bombardata de tentative de logare esuate si nu m-ar mira sa fie o blocare temporara a accesului.

Numărul este corect , aplicația respectivă a fost actualizată de curând dar, în urma dialogului cu cei de acolo ei mi-au sugerat ca problema poate fi la operatorul GSM .

Nu sunt în roaming și nici nu îl am activat !

Nu știu cum să verific numarul centrului sms  iar cu resetul mi-e teama sa nu stric și altceva 😄

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Centrul de mesaje nu influenteaza primirea de mesaje, ci doar trimiterea. Deci, nu e de acolo.

De cat timp nu mai primesti acele SMS-uri? Inteleg ca abonamentul a ramas neschimbat. Dar...de cat timp ai observat ca nu mai functioneaza primirea de SMS-uri?

Client Orange

De sâmbătă , circa 3 zile !!!

 

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Mmm...nu stiu ce sa se fi modificat intre timp. Despre ce banca e vorba? Ne poti spune cumva? Mie imi pare o problema de comunicare intre banca si operator... Si da, e posibil sa fie ceva si de la Orange, nu zic nu. Dar cred ca e o problema recenta.

Client Orange

Proba cea mai simpla: trimite-ti tie un SMS. Daca ajunge, inseamna ca numarul centrului SMS este corect.

Totusi, mie mai imi face probleme (rar, ce-i drept) OTP de la Banca Transilvania, iar operatorul la munca este Vodafone. De obicei (80-90% din timp) primesc in maxim 5 secunde SMS-ul, dar in restul timpului dureaza pana la 1 minut (uneori chiar si mai mult). Exclud sa am probleme cu numarul intrucat la logarile anterioare primisem mesajele.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

🙂 Daca nu cumva SMSC-ul de pe telefonul de pe care trimiti mesajul e gresit, si presupunand ca nu sunt si alte probleme pe traseu, nu are niciun motiv sa nu ajunga. 🙂 Ce ziceam mai sus e testat deja. Poti modifica centrul de mesaje si vei primi in continuare mesajele asa cum trebuie. Problema apare doar cand vei vrea sa trimiti ceva. Atunci nu va mai merge.

Client Orange

E o proba pe care o fac cand nu primesc sms-uri (ori de pe acelasi numar, ori de pe altul/alta retea). Asa sunt sigur ca problema receptiei nu este la mine [aparatul telefonic], ci din alta parte.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Aha, da. Poate fi si ceva specific pe telefon, intr-adevar. Dar banuiesc ca alte mesaje se primesc. Dar da, pentru confirmare, un SMS "normal" de pe alt telefon ne poate spune daca sunt probleme generale de primire a mesajelor, sau doar cele de la banca sunt afectate. E o idee buna. 🙂

Client Orange

Vio73
#StarMember

Salutare!

Dacă nu reușești sub nicio formă, chiar dacă ai numărul înregistrat corect, ai varianta să iei legătura cu Serviciul clienți Orange, eventual și cu banca respectivă.

La Orange, poți trimite o sesizare din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contract și feedback - Scrie - ne - (transfer operator) sau din secțiunea Contact:

https://www.orange.ro/contact/

Sper să reușești !

Baftă!

Razvan
#StarMember

Confirm și eu că nu mai funcționează serviciul, din cauza Orange nu pot face o plată urgentă. 

Razvan
#StarMember

Am făcut o sesizare din My Orange, să vedem ce soluție or să dea.