la 20-02-2024 01:08 PM - editat ultima oară la 26-02-2024 11:21 AM de DanielaH
Bună ziua,
incerc de câteva zile să mă loghez într-o aplicație pe care o folosesc de peste 5 ani dar nu reușesc din cauză ca, la verificarea numărului de telefon deși îmi este trimis de aplicație ,codul OTP nu ajunge la mine prin SMS !!!
Ceva păreri , idei , soluții !?
Orice ar fi binevenit !!!
va mulțumesc 🙏
la 20-02-2024 07:45 PM
După cca 50 de minute a venit un calup de 11 sms-uri. Am reușit să pun cardul în aplicație si apoi să fac plata prin notificare.
la 21-02-2024 10:54 AM
Valentin, s-a rezolvat situația și la tine?
la 23-02-2024 08:36 PM
Da, acum funcționează , este OK !!!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor