Aparent cand trebuie sa primesc notificari din comunitate, nu primesc... :))
Asa e, Miha. Trebuie cu litere mari, altfel nu-l ia in calcul. Cu toate astea, si un mare bug, este ca iti trimite mesaj inapoi cum ca totul e ok si sa astepti mesaj de confirmare (care nu mai vine).
Astfel incat, astazi am sunat la 300, mi-am adus aminte cat de mult urasc IVR-urile, si cat de enervant e cand operatorul nu adauga optiune de transfer la un consultant in sectiunile in care ar avea sens ca ele sa existe, obligand utilizatorul sa ia toate ramurile la rand, doar doar o gasi vreo portita de intrare. Si cand gaseste in sfarsit, nici nu-i de mirare ca e deja frustrat si plin de nervi. Si atunci cum o sa decurga oare conversatia aia cu consultantul? Frumos si calm, nu? Well, asa ar trebui, si eu personal incerc pe cat posibil sa nu-mi vars "amarul" pe bietul om care imi raspunde, ca stiu ca nu e vina lui. Dar nu pot sa nu ma enervez cand vad chestii de genul asta, facute intentionat dificil, tocmai ca sa nu "deranjam" prea des operatorii de la Call Center. Nu asta a job-ul lor? De ce nu are fiecare ramura optiune de transfer la operator? Nu e Orange singurul care face chestii de genul asta. Si sunt la fel de enervante la fiecare operator care le practica.
In fine. Am rezolvat problema cu creditul, prin apel la 300. Dar da, Miha, asa e, mesajul ala trebuie trimis cu majuscule, altfel nu merge.
Poate isi face cineva timp totusi sa rezolve bug-ul de raspuns. Daca comanda nu e "corecta" si acel mesaj este intr-adevar case-sensitive, nu-mi da mesaj inapoi ca si cand totul ar fi ok, si astept ca boul sa primesc mesajul de confirmare. Nu e ok. Sau, si mai simplu, nu-l mai faceti case-sensitive! Nu vad niciun rost pentru asta.
Deci, ori il faceti case-sensitive, si faceti validare + mesaj de notificare cand acel text nu este trimis cu majuscule, ori nu-l mai faceti case-sensitive, si atunci nu mai e nicio problema. Mesajul care spune ca "Cererea ta a fost inregistrata" se va plia corect pe functionalitatea sistemului, si userul nu mai trebuie sa astepte un mesaj care nu va veni niciodata.