la 31-12-2020 11:30 PM
la 02-01-2021 12:58 PM
la 02-01-2021 01:40 PM
la 15-03-2021 09:54 PM
la 16-03-2021 03:31 PM
la 16-03-2021 04:46 PM
la 16-03-2021 06:25 PM
la 17-03-2021 12:00 PM
@arsradu, am vorbit și cu colegii mei de la tehnic despre această situație. Serviciul MMS funcționează prin date mobile, iar atunci când sunt pornite atât Wi-Fi cât și datele mobile, telefonul va comuta scurt pe date mobile în fundal pentru a putea primi/ trimite MMS-ul. Colegii au testat și ei acum cu un iPhone și s-a primit MMS-ul, deci este posibil fie o problemă cu dispozitivul tău. Recomandarea lor este să verifici să nu fie pornită funcția “Mod consum redus” și eventual să faci și o resetare a telefonului.
Pentru problema cu redirect, așa cum spuneam, este necesar ca numărul pe care primești MMS să fie declarat ca număr principal în contul online; dacă nu este, atunci apare problema la albumul MMS cu “too many redirects”. În albumul MMS logarea se face cu contul My Orange, daca dai click să te loghezi cu numărul de telefon, dacă numărul nu are asociat un cont online, atunci îți apare eroarea respectivă.
la 17-03-2021 12:16 PM
la 17-03-2021 01:20 PM
la 23-06-2021 08:08 PM
la 28-06-2021 11:44 AM
la 03-02-2022 03:33 PM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor