anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Pinata la plata facturii online

Myta
Începător
De ce daca am platit factura online nu mi s-a dat 5 pinata
1 Soluţie acceptată‚

delfinas
#StarMember & April's Problem Solver
Nu trebuie neaparat din Pinata Party, ci din aplicatia My Orange si sa faci o singura plata pe luna pe un cod de abonat/numar. Eu am primit pinate platind din aplicatie, nu neaparat plecand din sectiunea "Pinata Party". "14. Acțiunea “Plata factura” va fi recompensată cu 5 Pinate care valoarează 70 puncte fiecare și se acordă exclusiv pentru prima plată de factură pe fiecare cod de abonat administrat în cont în decursul unei luni calendaristice din perioada Campaniei. Acțiunile se recompensează doar dacă se realizează cu succes din aplicația de mobil My Orange. Acțiunile se recompensează exclusiv după acceptarea termenilor și condițiilor Campanie, fiind incluse și acțiunile realizate cu cel mult 24h înainte de acceptarea termenilor și condițiilor." DETALII: https://www.orange.ro/aplicatii/regulament-campanie-pinata-party/

Vizualizare soluţie în postul original

21 Răspunsuri 21

Mădălin
Cunoscător certificat
Mă refer strict la plata facturii .

delfinas
#StarMember & April's Problem Solver
@Madalin, "acțiunea “Plată factură” va fi recompensată cu 5 Pinate care valorează 70 puncte fiecare și se acordă exclusiv pentru prima plată de factură pe fiecare cod de abonat administrat în cont în decursul unei luni calendaristice din perioada Campaniei". DETALII: https://www.orange.ro/aplicatii/regulament-campanie-pinata-party/ Puncte OTY primesti in momentul in care iti platesti factura, pt toata suma care e taxabila. Daca o platesti din aplicatie, primesti echivalentul în puncte Thank You a 20% din valoarea consumului facturat. DETALII: https://www.orange.ro/orange-thank-you/ https://comunitate.orange.ro/questions/2752694-nealocare-puncte-orange-20-valoarea-facturii?answers_page=2#question_2752694_answers

Mădălin
Cunoscător certificat
Eu tot nu înțeleg cum se alocă pinatele la plata facturii fiindcă eu nu pot plăti niciodată peste o lună . De exemplu eu plătesc facturile până pe data de 20 ale fiecărei luni și mereu îmi apare că în poza : disponibil de pe 1.02 , 1.03, 1.04 Sau poate nu sunt eu atent?

Jay
Campion certificat
Verifica în Pinata la Status-actiuni bonificate-vezi tot.. si-ti arata toate acțiunile efectuate de tine prin pinata..

delfinas
#StarMember & April's Problem Solver
Mădălin, la plata facturii, prin aplicație, primești 5 pinate. Variantele blocate se referă la alte operațiuni, care sunt valabile o data pe lună. La fel, plata facturii trebuie efectuata doar o data pe lună. Faptul că acum e blocată, înseamnă că ai mai plătit luna asta factura.

Mădălin
Cunoscător certificat
Da , acum am observat că le-am primit. Am și eu speranțe la ceva..

daymaker
Junior

Da, am plătit factura azi si nu am primit cele 5.

Luna trecuta am plătit pe 13, deci nu a trecut o luna