la 20-08-2025 12:22 PM
Buna! Nu pot să-mi deschid telefonul,deoarece îmi cere codul PIN. Din ce știam, PIN-ul la cartela abonament este 0000. Mă puteți ajuta, vă rog?
la 20-08-2025 12:34 PM
Salutare!
Codul PIN inițial al cartelei SIM este 0000. Dacă l-ai modificat și nu îl mai reții, după trei introduceri greșite ți se va solicita codul PUK al SIM-ului.
Modalitățile de aflare cod puk le găsești aici
https://www.orange.ro/help/ce-pot-face-daca-am-blocat-codul-pinpuk-91
la 20-08-2025 12:41 PM
Ok! Problema e ca nu-mi cere sa pun PUK-ul, doar PIN-ul. Si nu inteleg de ce?!
20-08-2025 12:47 PM - editat 20-08-2025 12:48 PM
Este un SIM nou? Ai activat recent din setările telefonului solicitarea codului pin?
Ideea este că dacă nu îti mai amintești codul după 3 încercări nereușite ți se va cere codul puk al sim-ului.
Este vorba de codul PIN al cartelei SIM, nu de codul PIN al telefonului (parola telefonului)?
la 20-08-2025 12:53 PM
Sincer, nu prea știu🫢 Cred că-i pin-ul telefonului !
20-08-2025 01:03 PM - editat 20-08-2025 06:48 PM
Daca este vorba de parola telefonului, soluția ar fi o resetare a telefonului la setările din fabrică (se vor pierde toate datele). O poza ar ajuta.
În cazul Pinului telefonului (parola telefon) apare așa:
la 20-08-2025 06:49 PM
Cel mai probabil este codul PIN al telefonului (parola de deblocare) din moment ce vad ca a incercat de mai mult de 3 ori si nu i se cere codul PUK.
Nu am inteles niciodata de ce unii producatori afiseaza pe pe ecran cod PIN telefon, in loc de COD sau altceva, tocmai pentru a evita astfel de confuzii.
Bine, totusi, ca nu avem sistemul operatorilor americani. Am fi avut:
Si toate sunt diferite (cel putin cel al cartelei, al aplicatiei si cel de portare)...
la 20-08-2025 06:55 PM
În ceea ce privește codul pin al sim-ului, nu pot exista confuzii.
"Introduceți pinul cardului SIM. Ți-au rămas 3 încercări"🙂
la 20-08-2025 08:34 PM
Problema nu e neapărat mesajul de după greșeală, ci modul de formulare al cererii de informații (ce anume vrea telefonul de la viața utilizatorului) înainte.
Cuvântul "cartelă" poate avea mi multe sensuri și ar fi bine sa fie utilizat într-un sens cât mai restrâns (unii vor înțelege prepaid, alții bucata e plastic și bunicii vor înțelege rația de mâncare...).
21-08-2025 12:59 PM - editat 21-08-2025 01:00 PM
Buna! Din moment ce suntem ,,Comunitatea Orange", e de la sine înțeles că sensul se deduce... din context! Fără alte explicatii... inutile! Totuși, mulțumesc pentru repilcă!
la 21-08-2025 02:11 PM
Unul din motivele pentru care tin toata aparatura in limba romana (tv, telefoane, laptopuri, calculatoare, tablete, etc) este traducerea cat mai apropiata de noi (ca vorbitori de limba romana) si evitarea de "dubluri", asa cum ai raportat (indirect) si tu aici.
In urma cu aproximativ 15 ani faceam traduceri pentru diverse distributii Linux (se faceau mai mult manual). Pentru o parte doar "bifam" traducerea pe care o consideram mai apropiata, pentru altele scriam traducerea. 2-3 traduceri au fost implementate, altele nu.
Acum, dupa mai multi ani, am instalat o distributie (sa vad ce s-a mai schimbat la interfata si performanta) si am avut surpriza ca o traducere sa fi fost schimbata cu o denumire... ciudata: in loc de Repornire s-a trecut la Restart. Nu e cine stie ce diferenta, dar... parca repornire e mai aproape de ce comanda executa (vorbim de romana, nu de engleza). Si de prin 2012-2013, cand s-a facut traducerea, si pana acum nu stiu am sesizat sa modifice cineva traducerea pentru interfata respectiva.
la 20-08-2025 12:50 PM
@CristinaF: Dacă ai uitat codul PIN, te asiguri că ai acces la codul PUK și după trei încercări greșite codul PIN se va bloca, iar pentru resetarea acestuia vei avea nevoie de codul PUK. Acum, codul PUK îl găsești cel mai simplu în MyOrange (Altele -> Servicii), sau apel la OrangeCare ( *100# ). De asemena poți rezova problema și într-un OrangeShop.
Spor și te așteptăm cu vești bune.
la 22-08-2025 10:35 AM
@CristinaF, s-a rezolvat situația? Te așteptăm să revii cu noutăți. Ai aflat despre ce PIN este vorba?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor