anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

In My Orange faci ce faci si tot... nu este recunoscut numarul de telefon

Simy
Începător
O imagine cat o mie de cuvinte... sper ca se va rezolva aceasta problema.
4 Răspunsuri 4

FLo1
Campion certificat
Contacteaza serviciul clienti pentru remedierea problemei. E singura cale si cea mai sigura. Sau daca numarul e detinut de tine si contul exista, reseteaza parola. Vei primi o alta via SMS. Revino cu detalii despre status. Ai un link cu un topic de ajutor pentru contactarea serviciului clienti: https://comunitate.orange.ro/questions/2144443-contacta-online-consultant-orange

Jay
Campion certificat
Buna! Cred ca s-au facut niste modificari.. si eu am patit la fel astazi, dar, acum este in in regula.. Imi spunea ca nu am niciun numar asociat contului desi puteam vedea consumul pe fiecare din cele 4 abonamente... N-am facut nimic, doar am asteptat cateva ore si am incercat din nou sa vad ce-mi arata.. Cred ca se rezolva cu putina rabdare.. :) Inainte sa se intample asta nu am mai vazut nici promoitiile, iar dupa ce s-a rezolvat, sunt vizibile din nou..

Vio73
Campion certificat
Dacă persistă problema, ar trebui să faci ce faci și să le spui. Nu este ceva neobișnuit, dar se poate remedia. Succes!

DanielaH
Moderator
@Simy, ai reușit să adaugi numărul de telefon în My Orange?