05-11-2022 02:19 PM - editat 05-11-2022 02:29 PM
Stimati clienti Orange (si nu numai) am scris in celalalt topic dedicat discutiilor cu noile mariri de tarife de la Orange faptul ca nu voi mai accepta sa imi ofer suportul pe gratis nici pentru Orange si nici pentru alti operatori intrucat nu imi ofera niciun beneficiu real/material niciunul din acestia. Din contra, eu platesc din banii mei serviciile lunar. Faptul ca primesti badge-uri si alte inutilitati pe mine nu ma incanta, nu ma ajuta sa-mi pot plati traiul zilnic si alte facturi. Si cu siguranta nici pe voi.
Vreau sa afirm de la bun inceput ca aceasta discutie nu are ca scop defaimarea niciunei companii, ci scopul meu este sa ajut clientii sa fie cat mai informati si sa nu se mai lase calcati in picioare de aceste mizerii si manevre repetate care nu fac decat sa ne arate cat de mizerabila a ajuns industria telecom din Romania.
Acest topic se adreseaza clientilor care vor sa beneficieze de cele mai bune oferte, la toti operatorii din tara, cu exceptia Digi care nu au astfel de metode de a taxa diferential clientii.
Pasii sunt simpli, iar multi dintre voi ii stiti deja. Solutia se numeste portare. E timpul sa le dam batai de cap cat mai multe operatorilor care se decid sa ne schimbe tarifele chiar si cand ne aflam in perioada contractuala mai nou, in repetate randuri sub tot felul de false pretexte, cu notificari lipsa, ci doar niste mesaje aruncate in facturi, modificari care dispar brusc cand se initiaza o portare sau reziliere.
O sa iau ca exemplu situatia unui client Orange afectat de noile modificari si care doreste fie sa porteze definitiv la alt operator, fie sa porteze doar ca sa forteze mana Orange de ai oferi ceva mai bun.
Pasul 1: clientul ORO depune o cerere de portare la oricare alt operator doreste
Pasul 2: Se asteapta mesajul de dispare (si poate chiar si apeluri insistente) din partea ORO cu oferte de 2 si 4 euro cu TVA inclus, doar ca sa nu plece clientul din retea
Pasul 3: In intervalul de 3 zile lucratoare clientul decide daca merge pana la final cu portarea sau ramane la Orange
Daca operatorii decid sa-si bata joc de noi in halul asta atunci e cazul sa facem si noi ceva.
Sper sa va fie de folos si dati share la cati mai multi clienti.
Important: Va recomand sa faceti asta ori de cate ori e nevoie si sa nu mai achizitionati telefoane de la operatori cu prelungiri, astfel orice taxa de reziliere devine ilegala pentru ca serviciile care nu se pot presta nu au cum sa fie platite. Se rezolva cu reclamatii la ANCOM/ANPC.
05-11-2022 02:45 PM - editat 05-11-2022 02:46 PM
Apropo, ca sa nu uit. Vreau ca Orange sa-mi anuleze orice marire de pe cont care a fost si notificata ilegal, printr-un simplu mesaj aruncat in factura. Daca incepand de luna urmatoare vad vreo marire voi proceda conform a ceea ce am scris mai sus. Va promit ca nu va las sa va mai bateti joc de mine. Raspunsul sa fie trimis in scris, pentru ca nu accept vorbe in vant.
la 06-11-2022 05:48 PM
Trimiteți mail către serviciul.clienti@orange.com, in care specificați că nu sunteți de acord cu majorarea, cel puțin așa am procedat la telekom si am avut succes.
Un alt utilizator al rețelei ORO a scris:
Alți utilizatori ai rețelei ORO au depus cerere de portare si au scazut pretul de la 15 euro/lună la 4 euro/lună, brusc solicitarea ORO să fim solidari cu ei a dispărut și nu mai este necesar majorarea abonamentului cu 1 euro/lună. Cine tace din gură, va plăti un abonament majorat, cine i-a măsuri va plăti mult mai puțin decât inainte. Probabil 70% din clienți vor plăti majorarea abonamentului fără să se întrebe de ce alții plătesc mai puțin decat ei.
la 06-11-2022 06:12 PM
Cu portarea in alta retea eu, personal, nu prea fac mare lucru. Nu am alta retea in care sa ma portez si sa imi ofere ce imi ofera abonamentul meu fidelizat de la OROC. Acum sunt ferm convins ca mi-au facut oferta de la 8 euro la 6 euro, doar ca sa creasca abonamentul din nou, cu un euro. Si asta pentru un abonament destul de basic, cu 8gb internet. As zbura la Digi in ziua de maine, dar n-are semnal in zona mea
la 06-11-2022 06:49 PM
Treci pe prepay.
la 07-11-2022 10:39 AM
Prepay nu este intotdeauna solutia. Iti dau exemplul meu (am 3 abonamente: 1x8E si 2x6E, toate cu roaming). Cele de 6E nu au 50GB (cat are o cartela de 5E+TVA), ci mult mai putin, dar acoperitor pentru dublu consum normal. Roamingul imi este mai util.
Facand o comparatie intre cartela si abonament (cu o iesire pe an din tara, si cu preturi raportate la un an):
- preturi: abonament (12*6=)72E, cartela (11x5.95+1x14.28=)79.73E (TVA inclus la ambele cifre)
- beneficii: abonamentul are GB sub catitatea cartelei (depinde de fiecare cum interpreteaza), dar cu posibilitatea achizitionarii unui telefon in rate (fara dobanda) si cu pret subventionat.
- bonusuri: la cartela se primeste MUUUUUULLLLLLLLLLTTTTTTTTTT net, la abonament sunt mai diverse. Cat de bune? Raspunsul este subiectiv.
- plata: la cartela trebuie platit din ziua in care se doreste utilizarea, la abonament se poate plati in termen de 14 zile de la emiterea facturii (in ambele cazuri, se poate cere amanare de plata, dar... parca e mai elastica la abonament)
Personal, avand acces la roaming in detrimentul cantitatii prea mari de internet (personal, consider inutilizabila cantitatea), imi este mai buna oferta pe abonament.
PS: stiu ca sunt multi care halesc video online pe paine, dar acasa (si la munca) deja platesc abonamente de internet fix, deci de ce as plati suplimentar la mobil? Nu sunt asa... naiv sa platesc dublu.
la 27-01-2023 10:42 AM
Lasa ca la cartela au anuntat mai noi ca luna va avea 21 zile, nu 30 ca pana acum. Practic la 2 luni trebuie sa incarci de 3 ori. Se mira cum sa mai fure clientii.
la 27-01-2023 11:44 AM
Nu fura, doar schimba conditiile de utilizare a unei optiuni (si este anuntata cu vreo doua saptamani inainte de aplicarea noii reguli). Pentru cine incarca doar cu 5-6E lunar, schimbarea este fix 0.
07-11-2022 12:02 PM - editat 07-11-2022 12:03 PM
@DanielaHmai avem moderatori pe aici care sa ia act de ce am scris mai sus? Este ora 12 si inca nu am primit niciun semn de la Orange. Nu accept nicio marire. Sunt si in perioada contractuala. Eu mi-am respectat partea, sa o respecte si Orange sau direct la ANCOM si ANPC voi merge.
Nu am de ce sa accept nicio modificare de contract.
la 07-11-2022 12:08 PM
Notificarile nu se iau in considerare aici. Este necesar sa trimiti pe filiera traditionala (pagina de contact). Stiu ca o parte din probleme se rezolva aici, in comunitate, prin transmiterea mesajelor catre tehnic (sau la alte departamente), dar respingerea majorarilor stiu ca nu se iau in calcul.
Considera ca aceasta comunitate este mai aproape de operator prin transmiterea de informatii pentru diverse probleme, dar nu include comunicarea oficiala (asa cum sunt considerate canalele oficiale: mail-uri, contactarea telefonica sau prin posta/curierat) pentru rezilieri sau alte oferte de natura contractuala (sper ca intelegi ideea).
07-11-2022 12:19 PM - editat 07-11-2022 12:30 PM
@Anonim, dacă ai depus o sesizare la colegii noștri de la Serviciul Clienți, îți recomandăm să aștepti să primești informațiile legate de soluționare din partea lor.
Fiind o situație punctuală care implică analizarea contului tău personal, ea nu poate fi tratată in Comunitate.
Ca de obicei, vom transmite mai departe feedbackul tău.
la 27-01-2023 10:43 AM
Da, mai nou cica suna ca sa vina cu o solutie. Dau beep, efectiv suna telefonul 1 secunda si chiar daca apuci sa raspunzi inchid. Este jenant ca o companiei sa se preteze la asa ceva, indiferent de domeniul de activitate.
la 07-11-2022 12:27 PM
@Anonim: Dacă ”nu accepți” cu siguranță știi ce ai de făcut. Cel puțin conform celor descrise în topic inițial. Succes.
la 11-11-2022 04:48 PM
Eu am sunat pentru reziliere și mi s-a spus sa plătesc fa tura curenta plus suma de 330 RON pentru ratele la telefoane. Plătind aceasta suma mi s-a zis ca abonamentul mi se va închide singur. Totuși jn momentul de fata îmi apare -330 ron
la 11-11-2022 06:19 PM
@Ramona_Ionela: Așa cu îți explicasem și aici, te-ai grăbit. Trebuia să aștepți dacă ai acceptat condițiile menționate de consultant până Orange îți emitea ultima factură. Oricum nu grăbești etapele plătind în avans. Acum .... așteaptă să se întâmple conform celor stabilite telefonic.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor