Am primit ultima factura cu un cost suplimentar de aproape 100 ron, fara ca sa fi folosit vreun serviciu de voce,sms sau date, in intervalul de timp pentru care s-a emis factura. In perioada respectiva fiind in roaming in afara UE, am avut 2 apeluri telefonice pierdute, inregistrate in zile diferite de la numarul 031 490 5007. In cronos imi apare durata convorbirilor cu acel numar, de 5 si respectiv 11 minute, fara ca eu sa fi raspuns la acele apeluri, nici macar din greseala In istoricul apelurilor din telefon apar ca si apeluri pierdute in mod corect. Am facut reclamatie la Orange dar nu mi s-a oferit o solutionare, au ridicat din umeri spunand ca nu au ce sa faca deoarece convorbirile apar inregistrate in sistem. Am cerut inregistrarea apelurilor dar am fost refuzat. Intrebarea mea este : Exista d.p.d.v. tehnic posibilitatea ca la primirea unui apel, sa se inregistreze minute de convorbire fara ca apelul respectiv sa fie acceptat, in mod voit sau involuntar? Oricum se pare ca exista vulnerabilitati pentru clientul Orange. Ce ma faceam daca imi venea factura cu cateva mii de lei de platit fara ca eu sa fi folosit telefonul??? E foarte usor sa dam vina pe sistem, clientul fiind cel care suporta vulnerabilitatile.