anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Eroare "nici o cartela SIM introdusa"

JustJohn
Începător
Salutare. A intalnit cineva eroarea "nici o cartela SIM introdusa"? Am un S20 FE si ma confrunt din ce in ce mai des cu aceasta eroare care se remediaza doar prin restartarea telefonului, uneori chiar de cateva ori pe zi. Softul este up to date. Multumesc,
9 Răspunsuri 9

Jay
Campion certificat
Salut! Cartela este veche? Eu a trebuit sa schimb de 2 ori sim-ul la unul dintre abonamentele vechi.. acum, de ce n-a mai vrut sa funcționeze e total neimportant.. ideea e ca și la tine poate fi o problema a sim-ului.. Ai schimbat vreodată sim-ul? Ca dacă îl ai de multi ani cu atât mai mult poate fi problema de la el.. Ai posibilitatea sa folosești aceasta cartela în alt telefon si/sau alta cartela în telefonul actual? Măcar sa-ti dai seama care dintre ele are o problema.. pentru când mergi intr-un Shop..

FLo1
#StarMember
@JustJohn: Bun venit în Comunitate. Întrucât nu e vorba de vreun SIM ”expirat” sau cu probleme de ”magnetizare”, având în vedere contextul în care descri că ți se întâmplă problema, consider că SIM-ul actual poate fi ”puțin mai mult” 🙂 ..... uzat, și atunci contactul SIM-ului produce probleme în aparat (telefon). Încearcă o schimbare de SIM în oricare SHOP, iar situația ar trebui să se remedieze. Ai încercat să vezi dacă și într-un alt aparat se comportă la fel? ...Deși nu-s excluse surprizele. 🙂

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Mai poti incerca o chestie... Intrucat telefonul e model nou, e putin probabil ca problema sa fie a telefonului (cititorul dinauntru sa fie cumva defect). Evident, nu e imposibil. Dar e putin probabil. Plus ca, daca ar fi cititorul, de obicei nu mai merge deloc. Nu e o chestie "temporara". Ceea ce se intampla de obicei este ca fie SIM-ul nu sta corect in slot-ul de SIM (pentru asta, poti sa-l scoti din telefon si sa te asiguri ca e asezat cum trebuie in locasul lui), fie, cum au zis si colegii mai sus, SIM-ul e vechi si trebuie schimbat, fie...cip-ul e murdar. Si nu trebuie sa fie "baie de noroi à la Shrek". :)) E suficient sa fie uleiurile secretate in mod natural de piele. Pentru cazul asta (si pentru cel de mai sus), scoate SIM-ul din slot, asigura-te ca SIM-ul sta corect in slot-ul lui, sterge-l cu o carpa curata si moale (microfibra de exemplu), si pune-l la loc. Daca problema nu se remediaza, poti incerca si o inlocuire de SIM. Am mai vazut erori de genul asta (nu neaparat asta, dar similar) si pe alte telefoane, cand semnalul era extrem de slab. Deci, daca e cazul la tine, se poate sa fie si asta.
Client Orange

delfinas
#StarMember
John, da, nu ești singurul care primește această eroare. Nu e o tragedie, cum ți-au explicat și colegii, problema e mai degrabă de la SIM, care trebuie schimbat. Cartelele mai noi sunt mai sensibile și se cer schimbate mai des. Tata abia săptămâna trecută a schimbat SIM ul pe care scrie ALO, adică e de pe vremea când Orange se numea Dialog, deci are peste 20 de ani. 🙂 Săracul, nu știa de ce ii scrie că poate da doar apeluri de urgență, el nu știa că SIM ul se mai și strică.

mihai_13
Maestru
incearca si cu alt sim (in prima faza) daca se intampla la fel (probleme) telefonul trimis la service ...

Viocat
Senior certificat
Daca este dual sim, incearca in prima faza sa introduci simul in celalalt locas sa vezi daca are aceleasi simptome. daca da, incearca inlocuirea simului si apoi trimitere in service

JustJohn
Începător
salutare si multumesc pentru raspunsuri. am incercat toate variantele propuse de voi, sim-ul are cam un an jumate. o sa merg intr-un magazin sa il schimb iar daca persista problema o sa merg cu telefonul la un service.

DanielaH
Moderator
@JustJohn, mulțumim pentru feedback. Te așteptăm să revii cu vești bune să ne spui cum s-a rezolvat.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Tocmai ce mi s-a intamplat si mie pe Moto al meu. Simplu restart, si si-a revenit. La mine sunt destul de sigur ca problema e semnalul. Dar voiam doar sa mentionez in caz ca ajuta pe cineva.
Client Orange