anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Dezactivare redirecționare către mesagerie când nu răspund

Verissimus
Începător
Când ma sună cineva, și nu răspund, persoana respectivă este redirecționată, după 20 de secunde, către mesagerie.
Există posibilitatea dezactivării acestei redirecționări?
Dacă nu se poate dezactiva, se poate, măcar, prelungi acel interval de 20 de secunde?
Menționez că am încercat deja apelarea codului ##61# Mi se răspunde că redirecționarea a fost dezactivată, dar nu are, de fapt niciun efect..
Totodată, menționez că NU doresc dezactivarea mesageriei pe de-a întregul!
V-aș fi recunoscător pt o soluție, având în vedere că pentru mine situația asta este foarte sâcâitoare.
Mulțumesc!
1 Soluţie acceptată‚

Salut! Timpul de reactie al Mesageriei Vocale poate fi setat la maximum 30 de secunde. Tasteaza *100# si asteapta mesajul care contine meniul principal. Apasa tasta 2 pentru “Roaming, international si mesagerie vocala”, apoi tasta 4 – “Mesagerie vocala” si tasta 2 – “Mareste timp de reactive”. Modificarea se va inregistra pe loc, automat, iar tu vei primi un SMS de confirmare. Ulterior, poti micsora timpul de reactie la 20 de secunde, daca vei urma aceiasi pasi. In cazul in care dezactivezi Mesageria Vocala, apelurile primite nu vor mai fi redirectionate catre aceasta atunci cand nu raspunzi.

Vizualizare soluţie în postul original

9 Răspunsuri 9

teacher_
#StarMember
Salut! Poţi anula redirecţionarea apelurilor tale prin una dintre următoarele modalităţi: fie din Contul tău online, secţiunea servicii - restricţionare şi redirecţionare apeluri. fie din meniul de setări al telefonului tău sau prin intermediul unui cod de reţea, formand secvenţa ##002# urmată de tasta de apel. Sursa: https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-anulez-o-redirecionare-a-apelurilor-100

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
##002# anuleaza toate redirectionarile din cate stiu, nu doar in caz de neraspuns. De asemenea, activarea/dezactivarea cu cod e valabila doar pentru abonati. Nu stiu daca Verissimus e abonat sau nu...dar e bine de stiut ca varianta asta functioneaza doar pentru abonati. Cat despre interval, nu cred ca se poate modifica (cel putin nu se poate prelungi). Nu mai stiu daca e 20 sau 30 de secunde default, dar nu cred ca se poate prelungi. In mod normal, #61# sau ##61# ar trebui sa anuleze redirectionarea apelului catre casuta vocala in caz de neraspuns. Daca nu merge, e posibil ca functia asta sa nu fie disponibila la Orange, intrucat si implementarea pare sa fie una mai putin comuna. Alternativ, poti incerca un apel la 300 sau pe chat-ul Djingo (https://www.orange.ro/servicii/chatbot/) in ideea de a intra in legatura cu un consultant si modifica direct pe cont, daca se poate.
Client Orange

lopincaru
Junior
Poti lua legatura cu un operator Orange.

Vio73
#StarMember
Salutare! Nu cumva te referi la asta? Adică la dezactivarea căsuței vocale? https://comunitate.orange.ro/questions/2017748-dezactivez-casuta-mesageria-vocala-orange Eu cam asta înțeleg!

Verissimus
Începător
Ideea era tocmai că NU doresc sa dezactivez mesageria total, ci doar să dezactivez redirecționarea către mesagerie DOAR în această situație: când sună telefonul și eu nu răspund. Am încercat redirecționarea, în această situație, către un alt nr de telefon. Sună tot 20 de secunde și apoi redirecționează către nr selectat de mine. La aplicarea codului ##61# se șterge numărul selectat de mine și revine, by default la redirecționarea către mesagerie. Am încercat și dezactivarea mesageriei, dar fără vreun rezultat notabil, în sensul că, atunci sună doar 20 de secunde și atât. Se pare, din câte văd, că aceasta este o particularitate Orange, care nu se poate modifica. Mulțumesc mult pentru răspunsuri!

FLo1
#StarMember
@Verissimus: Am analizat și eu cândva distracția cu mesageria. Ideea este că timpul de intrare a mesageriei la mai mult de acele 20 de secunde nu se poate prelungi (eventual scurta). Ai aici un link cu alte încercări zadarnice de modificare a abordării mesageriei: https://comunitate.orange.ro/questions/2017748-dezactivez-casuta-mesageria-vocala-orange?answers_page=2#question_2017748_answers Pe de altă parte opțiunile sunt restrânse: fie redirecționare către un alt număr, fie către mesagerie, fie... deloc. Și nu este o opțiune, adică la fiecare apel să poți alege altceva. Este destul de antică abordarea despre mesagerie și despre tot ce este în spatele ei. Aștept și eu acel moment în care din interfața de apelare a telefonului să pot decide fără alte modificări: 1. Dacă vreau să răspund eu sau mesageria; 2. Dacă intră mesageria când am deja un apel activ (opțiune existentă în meniul mesageriei); 3. Dacă nu am semnal în zonă (de asemena opțiune existentă și acum). Dar peste toate, prelungirea perioadei de apelare este un MUST HAVE, mai ales când majoritatea tonurilor de apel, dacă nu sunt ”în urcare” încep destul de silențios, iar timpul de reacție la apel este întârziat involuntar.

Salut! Timpul de reactie al Mesageriei Vocale poate fi setat la maximum 30 de secunde. Tasteaza *100# si asteapta mesajul care contine meniul principal. Apasa tasta 2 pentru “Roaming, international si mesagerie vocala”, apoi tasta 4 – “Mesagerie vocala” si tasta 2 – “Mareste timp de reactive”. Modificarea se va inregistra pe loc, automat, iar tu vei primi un SMS de confirmare. Ulterior, poti micsora timpul de reactie la 20 de secunde, daca vei urma aceiasi pasi. In cazul in care dezactivezi Mesageria Vocala, apelurile primite nu vor mai fi redirectionate catre aceasta atunci cand nu raspunzi.

salut,

din abonamentul yoxo cum modific mesageria vocala??

nu pot apela *100#

vyokant
Junior

si pt abonament yoxo???