la 08-05-2024 01:13 PM
Buna ziua, care ar putea fi cauzele pentru convorbirile Orange cu delay ? Vorbesc cam 10 minute si apoi dintr-o data ma aude cu intarziere cam 3-5 secunde si nu isi mai revine apelul la normal sa ma auda in timp real ! Dupa ce dau resetare la telefon revine la normal si dupa un timp iar incepe sa aiba delay ! Ce cauze ar putea fi ? Folosesc casti cu fir de vorbit de slaba calitate ( daca are vreo legatura ) . Multumesc
la 10-05-2024 11:41 PM
Am revenit cu un raspuns dupa toate incercarile sugerate de voi. Am dat update la tot ce era vorba de sistem Android si pare se ca s-a rezolvat situatia cu acelesi casti de calitate slaba... Poate erau ceva bug-uri in soft. Multumesc tuturor !
la 08-05-2024 01:23 PM
Salutare!
Ai încercat și fără căști? Că și eu pățesc câteodată pe căști, când mai vorbesc la telefon. Fără căști, își revine!
Vezi ce și cum, și revino cu detalii!
Baftă!
la 08-05-2024 01:27 PM
Salut Sergiu,
In general…problema este de semnal. Fie la un “capat al firului”, fie la celalalt. Deci, ori la tine, ori la cealalta persoana.
Castile nu stiu sa introduca delay. Mai ales cele pe fir. Daca erau BT mai ziceam, ca aveai o variabila in plus: BlueTooth-ul. Dar pe cablu…nu prea ar trebui.
Dar, dupa cum zicea si Vio, incearca eventual si fara casti. Vezi daca observi vreo diferenta.
la 08-05-2024 01:43 PM
Cand se activeaza delay ul scot castile sa vad daca isi revine in timp real ? Daca nu e de la casti ar putea fi de la cartela Sim ?
08-05-2024 01:46 PM - editat 08-05-2024 01:59 PM
Nu cred, mai degrabă probleme cu acoperirea in zona ta sau a interlocutorului.
08-05-2024 01:48 PM - editat 08-05-2024 01:50 PM
Poti incerca si in timp real, poti incerca sa apelezi direct (sau sa raspunzi, daca tu esti cel apelat), fara casti, si vezi cum decurge conversatia dupa cateva minute...
Daca sunteti (oricare dintre cei doi) in miscare, asta poate afecta calitatea convorbirii, pentru ca treci dintr-o celula in alta. Deci, ideal ar fi sa stai/stati pe loc cand faci/faceti testele astea.
Cam asa as face eu, ca sa ajung la sursa problemei.
Dar ti-am zis, in general...simptomele pe care le descrii tin de operator.
Parerea mea e ca o schimbare de SIM are sanse mici sa rezolve problema. Deci, daca nu cumva ai un Orange Shop prin zona si iti e totuna sa faci un drum si o inlocuire de SIM pentru orice eventualitate, eu zic ca nu are rost.
la 08-05-2024 02:15 PM
Salutare!
Vorbim de apelurile normale, nu prin aplicatii (Whatsapp, Viber, Facetime, etc)? In timp real sunt toate, dar recomand sa faci un experiment: vorbeste cu cineva care sa stea la un metru de tine (un coleg de munca, cineva din familie, etc). O sa constati ca intarzierea este de 2-3 secunde intre momentul in care unul vorbeste si celalalt aude (in telefon, evident).
Teoretic, semnalul cam este in felul urmator:
La nivel teoretic, intarzierea nu ar trebui sa fie prea mare. Practic depinde de mai multi factori si imposibil de evitat.
Legat de utilizarea castilor, nu cred sa aiba vreo influenta intrucat intarzierea lor este data de viteza curentului electric care pleaca din telefon si ajunge in casti (si vorbim de milisecunde insesizabile).
Totusi, ma gandesc ca o variabila ar putea fi si aparatul (telefoanele): daca, de exemplu, ai un model vechi (7-8 ani) cu memorie mica, o sa constati ca are lag (intarziere) in preluarea comenzilor si s-ar putea sa creeze intarzieri si in convorbiri (procesor vechi, aplicatii noi si mari, etc).
la 08-05-2024 03:32 PM
Da, apeluri normale cu internetul oprit . Am avut casti AKG luate de la orange si n-am avut niciodata vreo problema cu acelasi telefon One Plus 8 Pro , 12 GB RAM/ 2020. De cand cu niste casti slabe m-am trezit cu situatia de fata, Coincidenta sau nu...nu stiu .Din ce imi aduc aminte parca "baraie" ceva in casca inainte sa se activeze delayul (cumva stiu cand intra momentul) De fiecare data cand dau restart totul e in regula ! Nici nu stiu ce sa fac...
la 08-05-2024 03:56 PM
Incearca sa schimbi castile si vezi ce se intampla. Ar fi un punct de pornire.
la 10-05-2024 11:41 PM
Am revenit cu un raspuns dupa toate incercarile sugerate de voi. Am dat update la tot ce era vorba de sistem Android si pare se ca s-a rezolvat situatia cu acelesi casti de calitate slaba... Poate erau ceva bug-uri in soft. Multumesc tuturor !
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor