anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

VREAU SA REZILIEZ

johnmuie
Începător

Contractul meu a expirat in data de 17 iunie 2025. AM SPECIFICAT CLAR CA NU DORESC PRELUNGIREA abonamentului, acum vreau sa stiu de ce abonamentul meu a fost prelungit fara acordul meu? Am sa reclam la ANPC deoarece am specificat clar de fiecare data cand am vorbit cu operatorii vostri parliti ca nu doresc prelungire abonament ci doresc sa renunt dupa finalul perioadei contractuale. De ce mi s-a prelungit abonamentul fara acordul meu? Se presupune ca voi inregistrati toate convorbirile telefonice, numai bine ca asa o sa pot cere dovada cand am specificat ca nu doresc prelungire! Maine ma duc oricum in Orange Shop, sunteti niste hoti, asta asa ca sa stiti.

5 Răspunsuri 5

Vio73
#StarMember

Salutare!

Dacă dorești rezilierea, trebuie să depui o cerere aplicația din My Orange- Altele (cele 3 puncte din dreapta jos)-Contact și feedback- Scrie-ne și apoi alegi varianta reziliere contract sau transfer operator, din Chat Djingo , chiar dintr-un Orange Shop. Și trebuie să ceri și număr de înregistrare, iar de la data următoare de facturare, serviciile vor fi închise. Teoretic, ar merge și să suni, dar cere numărul de înregistrare al sesizării respective. Dacă ai deja așa ceva, adresează-te din nou către ei și vezi ce se întâmplă! Abonamentul se prelungește în mod automat cu 30 de zile, dacă nu ai făcut cerere de reziliere, iar dacă ai sesizare, se va închide de la data următoare de facturare.

Noi aici nu suntem Orange, ci o Comunitate a clienților Orange!

Baftă!

Razvan
#StarMember

Salutare! Depune o solicitare de reziliere a abonamentului prin aplicația My Orange la secțiunea chat, la care vei atașa și o copie după CI și solicită nr de înregistrare. Alternativa este să depui fizic solicitare de reziliere în Orange Shop cu confirmarea de înregistrare a cererii sau prin poștă cu confirmare de primire la adresa Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr. 5, Sector 1, București. Termenul de reziliere este de 30 de zile.

mihai_13
Maestru

probabil ca se va "intrerupe" la urmatoare data de  facturare , poate chiar de luna asta   -  pe ce data ai tu facturarea ? 

MihaiC99
Specialist

Salut,

Din păcate, contractul nu expiră automat, ci doar perioada minimă contractuală ajunge la final. În lipsa unei cereri de reziliere trimise cu cel puțin 30 de zile înainte de data la care doriți încetarea contractului, acesta se va prelungi automat pe durată nedeterminată, în condițiile stabilite de Orange (perioade succesive de cate o lună).

Dacă abonamentul dumneavoastră a fost prelungit cu o nouă perioadă minimă contractuală (de 24, 12 sau 6 luni) fără acordul expres al dumneavoastră, acest lucru poate fi considerat un abuz și o încălcare a drepturilor consumatorului.

Detalii despre modul de reziliere al unui contract aveți în linkul de mai jos:

https://www.orange.ro/help/cum-reziliez-un-abonament-orange 

Enyandrafa
Junior entuziast

Contractele nu se prelungesc automat dupa expirarea perioadei minime contractuale insa nici nu se suspenda de la sine. Trebuie depusa cererea de reziliere cu preaviz de 30 zile.