la 13-08-2022 09:38 AM
la 13-08-2022 10:26 AM
la 13-08-2022 12:35 PM
la 13-08-2022 12:37 PM
la 16-08-2022 01:45 PM
la 16-08-2022 02:17 PM
la 05-10-2022 12:42 PM
Exact aceasi problema am si eu, am facut o sesizare si nu s-a rezolvat nimic.
la 05-10-2022 12:51 PM
Salut @HoffmanRedaot ! Bun venit în Comunitate!
Ne spui, te rog, care este problema și ce se întâmplă? Ești în afara țării și încerci să accesezi Deezer? Ce ți-au spus colegii noștri în urma sesizării? Dă-ne, te rog, mai multe detalii.
la 05-10-2022 02:19 PM
Ma aflu in tara. Am activat optiunea Deezer Premium+ din meniul *100#. Optiunea apare in contul online activa! La logarea cu numarul de telefon apare eroarea: "Ne pare rau, nu poti folosi un numar de telefon pentru a te inscrie in tara ta. Te rugam sa te inscrii cu o adresa de email valida."
Citez: www.orange.ro/deezer/ (Intrebari frecvente) Din ecranul de start al aplicației apasă pe butonul “Client Deezer Orange”.
M-am logat cu adresa de email si acel buton magic pe care scrie "Client Deezer Orange", bineinteles ca este inexistent!
Raspunsul de la Deezer:
(12:01:10 PM) Gulser: I am sorry but your subscription isn't active on our system. This is because your mobile provider needs to link your mobile number to the account first.
(12:01:21 PM) Gulser: We don't have access to their end.
(12:01:34 PM) Gulser: Please kindly contact them and say that your subscription isn't activated yet.
(12:01:43 PM) Gulser: If the issue persists, please let us know and what they say.
(12:01:48 PM) Gulser: thank you for your understanding
Puteti verifica toate detaliile situatiei si in sesizarea deschisa cu referinta: 181624169
Am vorbit cu o domnisoara foarte amabila pe nume (ce coincidenta!) Daniela ce mi-a spus ca se va rezolva negresit.
Timpul de asteptare pentru un raspuns la o sesizare e 31 de zile. Succes! Deci mai am mult de asteptat...
Multumesc
la 05-10-2022 02:27 PM
Mulțumesc mult pentru detalii. Sesizarea ta este în atenția colegilor noștri care fac toate verificările necesare pentru rezolvarea problemei.
Îți recomandăm să aștepti să primești informațiile legate de soluționare din partea lor.
Te așteptăm să revii cu vești bune în Comunitate când se va rezolva.
la 09-10-2022 02:09 AM
Salut, păi și cum ne logam pe pagina deezer ca și client Orange? Eu tocmai mi-am activat opțiunea acum câteva minute. Atașat screenshot, pe pagina deezer nu apare opțiune CLIENT ORANGE. De ce vindeți opțiunea dacă nu aveți opțiunea Orange activată pe Deezer page, trebuie să-mi răspundeți la întrebarea asta punctual, vă rog.
09-10-2022 10:42 AM - editat 09-10-2022 10:54 AM
Salut Florin,
Cu numarul de telefon, nu ai reusit sa te loghezi?
Eu astept un rasupns la o sesizare cu aceeasi problema si nimic inca! Nu ii intereseaza.
Orange incaseaza bani de la clienti pe niste servicii mincinoase. Si ei la randul lor isi primesc leafa din bani ilegal incasati. Reclama falsa.
Precizez ca la Orange Shop din Cluj (Bulevardul 21 Decembrie), am primit un sut in **beep** de la un angajat Orange la prezentarea problemei. Un baiat cu barba de o nepasare iesita din comun. (nu are rost sa ii dau numele)
Mersi
09-10-2022 11:20 AM - editat 09-10-2022 11:20 AM
Salut, m-am logat cu număr. Același mesaj apare pe site Deezer. Atașat. Mie nu-mi vine să cred că Deezer i-a scos pe tușă pe Orange(acum ceva vreme încă funcționa corect, ceva trebuie să se fi întâmplat lately) ca și colaboratori dar Orange continuă să încaseze bani pe un serviciu inexistent. Jur, nu am mai auzit așa ceva. Am să fac o sesizare oficială către ei ca să sensibilizez un băiat mai inteligent de pe la ei de la birouri. Mai există încă așa ceva, din fericire.
09-10-2022 09:05 PM - editat 10-10-2022 12:39 AM
Am reușit într-un final. Șmecheria e să faci login cu rețea date Orange. Fără Wi-Fi fără nimic. Merge. Doamne Ajută!
la 10-10-2022 12:30 AM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor