@Lorand2021
La orice achizitie de genul acesta trebuia sa primesti obligatoriu: un contract, o factura, un grafic de rambursare, o chitanta. Adica niste documente detaliate care sa ateste achizitia si conditiile imprumutului, perioada de rambursare, valoare creditului, valoare ratei, dobanzi, penalitati si costurile finale ale acelui credit.
Pe factura respectiva ce produse ai trecute? Adica pentru ce ai semnat?
Daca nu ai acele documente, desi trebuia sa le primesti la momentul semnarii contractului, poti solicita si primi un duplicat al acestora.
1. Este posibil ca televizorul respectiv sa fi fost intr-o promotie in momentul in care ai mers initial sa discuti despre achizitia lui. De atunci si pana la momentul in care s-a aprobat cererea de ceditare si implicit achizitia produsului, posibil ca TV-ul respectiv sa nu mai fi beneficiat de reducere, astfel ca fost facturat la pretul din ziua achizitiei si nu pretul initial cand era in oferta.
2. Posibil ca tu sa fi vazut pe online televizorul ca avand un pret, iar in magazinul fizic produsul sa fi fost listat la un cu totul alt pret. Sunt unele campanii promtionale care au loc exclusiv online, iar reducerile nu se aplica si in magazinul fizic. La Orange magazinul fizic si magazinul online sunt 2 entitati diferite si unde stanga nu stie ce face dreapta.
!!!DE BAGAT LA CAP PENTRU TOATA LUMEA!!!
Chiar daca achizitia a fost efectuata in magazinul fizic, fiind vorba de un contract de creditare, Ordonanta de urgenta 50/2010 Art . 58 Alineatul 1 este foarte clara si ofera condumatorului un termen de 14 zile calendaristice in care se poate retrage din contractul de credit fara a invoca motive si fara a fi obligat la plata unor daune / despagubiri / dobanzi.