la 10-03-2023 11:26 AM
la 10-03-2023 11:38 AM
Buna!
Ce intelegi prin activarea Whatsapp? Din descriere, vad ca suporta doar notificarile, nu si instalarea aplicatiei.
la 10-03-2023 11:52 AM
Nu pot primi nimic pe WhatsApp
10-03-2023 12:00 PM - editat 10-03-2023 12:01 PM
Buna Daniela,
Whatsapp-ul pe telefon merge ok? Primesti notificari? Ai instalat aplicatia de sincronizare a ceasului? E sincronizat ceasul cu telefonul? I-ai dat voie sa trimita notificarile din Whatsapp catre ceas?
Nu am avut niciodata modelul asta, si personal nu il recomand, dar ideea e ca ar trebui sa ai niste setari in aplicatia de Android cu care ai imperecheat ceasul.
Incearca te rog asa si daca sunt ceva probleme, revino te rog cu mai multe detalii si eventual o captura de ecran din aplicatie de telefon. Manualul acestui ceas e extrem de sumar, deci, pentru orice setare, o sa ai nevoie de aplicatia de telefon.
la 10-03-2023 12:42 PM
@Mardale_Daniela: Să înțeleg că ai alte aplicații instalate pe smartwatch? Le poți exemplifica? Sau sunt doar notificări de pe telefonul cu/la care este conectat? Cred mai mult spre varianta a doua.
la 13-03-2023 09:41 AM
Daniela, s-a rezolvat situația? Te așteptăm cu mai multe detalii, dacă mai este de actualitate.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor