anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum mut un numar de telefon in Abonament Voce in My Orange?

crisancomis
Începător
Am adaugat doua numere de telefon pe site, dar nu sunt puse pe abonamentul voce, cum intentionam, sunt intr-o "categorie" chiar langa cea de voce, si nu stiu unde am gresit, si cum sa procedez mai departe. Va rog ajutor.
1 Soluţie acceptată‚

FLo1
#StarMember
Ceea ce ai "adăugat" nu sunt abonamente apartinand aceluias cont. De aceea nu sunt poziționate asa "cum vrei". Numere de prepay adăugate, de exemplu, sunt separate de numerele de abonament.

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

teacher_
#StarMember
Salut! Sa înțeleg că vrei sa adaugi un număr nou in My Orange?

FLo1
#StarMember
Ceea ce ai "adăugat" nu sunt abonamente apartinand aceluias cont. De aceea nu sunt poziționate asa "cum vrei". Numere de prepay adăugate, de exemplu, sunt separate de numerele de abonament.

teacher_
#StarMember
Salut! Pentru a adăuga un număr nou in My Orange, trebuie sa intri in aplicația My Orange, apeși pe cele 3 linii orizontale din dreapta, (butonul cu Mai multe), acolo alegi butonul cu Alege număr, și în pagina deschisa vei avea un buton dedicat in dreapta sus (atașez screen shot, in ordinea operațiilor, am încercuit butonul pe care va trebui să îl apeși). Apoi va trebui sa introduci numărul nou in aplicație și să scrii codul de confirmare. Dacă dorești să selectezi acel număr ca fiind cel de bază pentru My Orange, mergi din nou la Mai Multe, alege număr, și bifezi in dreptul lui butonul portocaliu.

DanielaH
Moderator
@crisancomis, bun venit în Comunitate! Ce fel de numere ai adăugat în My Orange? Sunt abonamente sau numere de PrePay? Poți pune un screenshot (fără date personale) ca să ne dăm seama exact despre ce este vorba?

Miha_Z
#StarMember
Buna ziua. Sunt probleme cu My Orange, ca de jumatate de ora incerc sa adaug un numar si totul pare blocat. Ma redirectioneaza in vechea pagina a aplicatiei si nu functioneaza nici un buton.

DanielaH
Moderator
@Miha Z, nu am avut semnalată nicio disfuncționalitate în acest sens. Ai reușit până la urmă să adaugi numărul?