
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-01-2021 11:04 PM
Salutare.
O situație ciudata, beneficiez de Deezer Premium. Însă in perioada de pandemie pot spune ca nu l-am mai folosit.
Astăzi m-am luat cu ceva treaba și am zis sa ascult niște muzica toate bune și frumoase, pana când muzica se tot oprea in continuu, play după câteva secunde pauza și tot așa când intru pe aplicație, imi apare un mesaj cum ca nu pot asculta muzica in acelasi timp pe doua dispozitive.
Partea ciudata aici vine, contul nu îl mai cunoaște nimeni, am resetat parola m-am uitat la deviceurile asociate, mai era un telefon pe care l-am folosit cu ceva vreme. L-am scos de acolo și după resetare parola la fel facea ca și când eu ascultam muzica pe doua dispozitive.
Voi ați pățit asta ?
O situație ciudata, beneficiez de Deezer Premium. Însă in perioada de pandemie pot spune ca nu l-am mai folosit.
Astăzi m-am luat cu ceva treaba și am zis sa ascult niște muzica toate bune și frumoase, pana când muzica se tot oprea in continuu, play după câteva secunde pauza și tot așa când intru pe aplicație, imi apare un mesaj cum ca nu pot asculta muzica in acelasi timp pe doua dispozitive.
Partea ciudata aici vine, contul nu îl mai cunoaște nimeni, am resetat parola m-am uitat la deviceurile asociate, mai era un telefon pe care l-am folosit cu ceva vreme. L-am scos de acolo și după resetare parola la fel facea ca și când eu ascultam muzica pe doua dispozitive.
Voi ați pățit asta ?
55e81695b82785d4_8039_c423_8_de0_4_f7_d_85_c5_f45_ddcef8829_original.png
Previzualizare fișier
2381 KB
1 Soluţie acceptată‚

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-01-2021 01:54 AM
Salut @Idrone,
Folosesc Deezer Premium de 5 ani si nu am pățit ceva asemănător. In schimb, cand am testat Spotify am pățit același lucru ca si tine. Mi-a aparut un iPhone in lista de device-uri si am renunțat la serviciu.
Pentru Deezer poti încerca sa mergi la Settings -> Audio -> Synchronized queue-list si debifeaza.
Încearcă si vezi daca mai ai probleme.
4 Răspunsuri 4
Neaplicabil
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-01-2021 12:01 AM
Personal nu am Deezer. Dar din ce am putut sa citesc, pare un bug foarte vechi. Vezi daca e ceva pe aici ce ar putea sa te ajute: https://en.deezercommunity.com/your-account-and-subscription-5/error-message-your-deezer-account-is-currently-in-listening-mode-on-another-device-25080
Eventual incearca si o dezinstalare si reinstalare a aplicatiei.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-01-2021 01:54 AM
Salut @Idrone,
Folosesc Deezer Premium de 5 ani si nu am pățit ceva asemănător. In schimb, cand am testat Spotify am pățit același lucru ca si tine. Mi-a aparut un iPhone in lista de device-uri si am renunțat la serviciu.
Pentru Deezer poti încerca sa mergi la Settings -> Audio -> Synchronized queue-list si debifeaza.
Încearcă si vezi daca mai ai probleme.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 01-02-2021 12:32 PM
Salut,
Am dezactivat din Settings -> Audio -> Synchronized queue-list si momentan este ok, nu imi mai apare acel mesaj.
Mulțumesc

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 01-02-2021 03:33 PM
Super, ma bucur ca s-a rezolvat. 🙂
