Altele Orange Voce
Descoperă informații utile despre abonamentul sau cartela ta PrePay
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Soluționat! Cum aflu codul PUK simplu si rapid?

Aceasta este una dintre cele mai întâlnite întrebări. Deci ai introdus greșit codul PIN de 3 ori și îți cere codul PUK? Atât pentru abonament cât și pentru cartela PrePay ai mai multe variante pentru a afla codul PUK. Una dintre ele este cu ajutorul ...

MihaelaA de către Community Manager
  • 246309 Vizualizări
  • 78 răspunsuri
  • 81 aprecieri

Cum blochez numerele care apelează cu identitate ascunsă

Salut tuturor!  Am remarcat în ultima perioadă tot mai multe topicuri in care membrii Comunității ne întreabă dacă și cum pot afla identitatea unor persoane care apelează cu un anumit număr sau vor să afle numerele de telefon ale unor persoane care a...

dce73ae1feceb43b_android_50.jpg ae4225f39d4db139_apeluri_necunoscuti_2_50.png
DanielaH de către Moderator
  • 18402 Vizualizări
  • 10 răspunsuri
  • 10 aprecieri

Ce probleme pot aparea la cartela SIM și când trebuie ea înlocuită?

“Vedeta” topicului de astăzi este Cartela SIM.   Ce este? Mai mica sau mai mare, ea reprezintă  instrumentul care stochează toate informațiile necesare înregistrării și comunicării securizate dintre dispozitivele mobile și rețeaua de telefonie mobilă...

DanielaH_0-1694417881382.jpeg
DanielaH de către Moderator
  • 14459 Vizualizări
  • 14 răspunsuri
  • 17 aprecieri

Vouchere de oferit

Salutare comunitate! Am 3 vouchere de oferit inca active si as dori sa le ofer fara nici o pretentie financiara. Daca este cineva interesat...pareri cum sa ofer screenshot.ul cat mai sigur posibil. 2 vouchere de 10% reducere fiecare, la accesorii in ...

Bobi de către Începător
  • 1482 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 2 aprecieri

Optiunea orange cloud nu mai afiseaza istoricul

Buna,De ieri optiunea in orange cloud nu imi mai afiseaza nimic din istoricul vechi incarcat in galerie. Nu am sters ori mutat informatia in alta parte. Aveti cum sa ma ajutați sa inteleg care e problema?

Cre de către Angajat Orange
  • 1563 Vizualizări
  • 8 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Serviciul Album MMS a fost transferat pe o nouă platformă

Începând cu data de data de 31.01.2022 serviciul MMS a fost transferat pe o nouă tehnologie / platformă, iar modalitatea de accesare a conținutului primit s-a modificat. În urma migrării a fost rezolvată și problema de AdobeFlash pentru album MMS.   ...

MihaelaA de către Community Manager
  • 3796 Vizualizări
  • 8 răspunsuri
  • 13 aprecieri