la 21-07-2023 10:10 PM
buna seara...am de curand un samsung s23 ultra si am o problema cu apelul hd...in sensul ca desi imi apare ca o convorbire este hd se aude orice numai vocea celui cu care vb mai putin. am incercat si cu altcineva care are si el apelul hd si tot asa se aude...vocea lui incet dar se aud sunetele din jurul lui..vreo solutie? multumesc
la 21-07-2023 10:38 PM
Salutare!
Este activ apelul HD?
Citește pe aici și vezi dacă în setări, apeluri, este activ apelul 4g.
https://www.orange.ro/servicii/apel-4g/
Încearcă apoi, dacă nu reușești și cu un restart la telefon , iar dacă tot nu merge și îți apare din setări că este activ, contactează-i de aici ( dacă ești client Orange Romania), mai jos, unde scrie ,,Trimite-ne un mesaj":
https://www.orange.ro/contact/
Sau de aici, dacă ești client Orange Romania Communications:
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Îți pun și o poză cum ar trebui să îți apară apel 4g bifat. Sigur, la tine poate apărea în alte setări, dar trebuie să apară bifat apel 4g, ca în poză.
Baftă!
la 21-07-2023 10:48 PM
la 21-07-2023 10:49 PM
Buna Flxxx,
Verifica te rog daca ai apelul 4G activat. Poti verifica foarte usor, urmand pasii:
Setari=>conexiuni=>retele mobile=> activare apel 4G
Daca da sau nu, restart la telefon si incearca iar.
Si nu uita sa revii pe topic sa ne spui daca ai reusit!
Seara faina🌙
la 21-07-2023 10:51 PM
la 21-07-2023 11:00 PM
Multumesc, am raspuns amandoi in acelasi timp, si de aceea nu vazusem raspunsul tau.
La apelurile normale ai aceeasi problema?
Iti recomand totodata sa verifici daca la fel il auzi pe cel cu care vorbesti, si daca pui telefonul pe speaker. Daca se imbunatateste volumul, e posibil sa ai difuzorul blocat de ceva, si se poate curata (recomand la un specialist).
La fel cum zicea si colegul Vio, daca se incapataneaza si tot nu vrea, contacteaza-i si pe cei de la serviciul clienti, sa nu fie ceva de la retea.
Seara faina🌙
la 21-07-2023 11:05 PM
nu are cum sa fie blocat cu ceva difuzorul din 2 motive..tel e nou...ieri mi-a ajuns si ca si apel se aude f tare...numai ca se aud zgomotele f tare si vocea incet...ca si exemplu...deabia intelegeam ce zice el dar auzeam tare vocea caseritei unde platea ce a cumparat...
la 21-07-2023 11:28 PM
Inca o intrebare te rog: cu toti cu care ai vorbit pana acum, a fost la fel? Sau ai vorbit doar cu o persoana? Incerc sa inteleg tot contextul.
Multumesc!
P.S. chiar daca telefonul e nou, poate avea o problema hardware, dar nu cred ca e cazul tau.
la 21-07-2023 11:57 PM
2 persoane...la fel amândouă...nu cred ca ar avea ceva telefonul pt ca auzeam f tare ce se discuta în acea locație dar vocea lui încet...dacă ar avea ceva auzeam încet totul...dar auzeam persoane care erau la 1..2 metrii de persoana cu care vb ...cred ca apelarea hd nu funcționează și nu izolează vocea persoanei...
la 21-07-2023 11:59 PM
După câte știu.. apelarea hd sau hd+ este o funcție a rețelei nu a telefonului..rețeaua ar trebui sa izoleze vocea și sa o transmită telefonului în format hd...
la 22-07-2023 01:33 AM
Salut @Flxxx,
Nu asa funcționează apelul HD ci asa cum este descris mai jos.
HD Voice (High Definition Voice – sunet high definition) sau Apel HD este o funcție a telefonului care îmbunătățește mult calitatea apelului și elimină zgomotul din fundalul unei conversații. Aceasta folosește tehnologia AMR – WB, care mărește gama de fecvență audio din rețelele de telecomunicații.
Daca tu auzi destinatarul prost, înseamnă ca acesta are o problema la telefon si nu tu.
Mai multe despre apelul HD poti gasi aici: https://www.orange.ro/help/alte-servicii-orange/serviciul-hd-voice
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor