Salut!
Înțeleg că ai întrebat și ai dispărut.. :)
Pacat! Nu putem sa aflam mai mult, daca este vorba de o situație anume sau doar ai o nemulțumire..
Eu nu folosesc si n-am folosit niciodată mesageria vocală.. nu cunosc foarte multe amănunte, însă, atât timp cât vorbim de o parolă doar din cifre, nu consider prea mare avantajul numărului de 7 cifre..
In privința resetării parolei My Orange, intr-adevăr, îți cere una sau alta dintre informații.. adică numărul de telefon asociat contului sau adresa de e-mail.. Păi, conform raționamentului tău, dacă sim-ul fizic nu se afla la adevăratul proprietar, poate, adevăratul proprietar nu are nici acces la mail.. si atunci, nu mai contează ca sunt combinate cele 2 informații, pentru resetare..
Depinde ce situație, ipotetică, sau nu, ai tu în minte, de te deranjează faptul că se cere doar o informație și nu ambele..
Acum câțiva ani, Orange a făcut unele modificări/îmbunătățiri ale paginii, cerand si părerea clienților de "cum ar fi mai bine".. nu-mi amintesc exact toate informațiile care au fost in discuție, insa este posibil sa fie si aceasta una dintre cele despre care si clienții si-au dat cu părerea..
Cu siguranță se transmit la departamentele corespunzătoare feedback-urile din comunitate si, daca se consideră necesar, se vor lua măsuri..
Am avut un numar de telefon la Vodafone, acum câțiva ani și nu-mi doresc sa ma întorc, însă nu știu amănunte despre resetare, ce informații se cereau, n-am avut de ce să testez/verific/resetez.. dacă este cum spui, ar fi singurul pe care eu l-as sti in aceasta situație.. nu știu alte site-uri care cer și numărul de telefon și adresa de mail..
Dacă nu ma înșel, nici la resetarea parolei unei adrese de mail nu-ți cere adresa de mail pe care ai setat-o pentru recuperare si numărul pe care il ai trecut la informațiile acelui cont de mail.. iti cere doar una dintre ele..