anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Acordare 5 pinate la reîncărcare

Borza
Junior
Am reîncărcat o cartelă cu opțiunea 6eur, din My Orange și nu am primit 5pinate!
9 Răspunsuri 9

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Aplicatia e la zi? E ciudat, ca s-au mai plans si alti clienti de aceeasi problema. Cu toate astea, eu am facut doua incarcari zilele trecute, si am primit pinate de fiecare data. Deci...nu pare sa fie o problema generala...
Client Orange

Borza
Junior
Aplicația My Orange este la zi

Jay
Campion certificat
Ai încărcat pornind din pinata? Eu am pierdut acum cateva luni niște puncte pentru ca am achitat factura fără a porni din pinata - lista acțiuni..

teacher_
#StarMember
Eu lunar fac reîncărcare direct din aplicație și niciodată nu am pierdut pinatele. Cate numere ai înregistrate?

Borza
Junior
Am încărcat din Pinata, de două ori în această lună

Raduqg24
Începător
Incearca sa te deloghezi si sa te loghezi inapoi in MyOrange.

Bugnar_Tudor
Explorator entuziast
Ar trebui să faci o deloghare și să încerci din nou. Dacă și numai dacă nu merge nici in acest caz, te-aș ruga să faci un tichet pentru cei de la orange.

Borza
Junior
Mam delogat și logat iar, aceeași treabă! Mâine am să iar o reîncărcare, să văd! Ar fi a treia!

mirceavleoanga
Junior entuziast
Trebuie să faci update la aplicație. După logare, din Pinata Party, la câștigă pinate, faci reîncărcarea. Am observat și eu această problemă la o reîncărcare simplă, fără a accesa Pinata și nu am primit.