la 30-10-2022 09:36 PM - editat ultima oară la 07-11-2022 11:45 AM de DanielaH
Bună. Sunt fostă clientă telekom România, am abonament cu mobil ,fix și tv .
În urmă cu o lună am activat serviciul Voyo. Totul a mers ok până săptămâna trecută.
De o săptămână nu mă mai pot conecta pe pc în nici un browser , nici pe telefon în aplicație sau browser.
Am fost conectată pe telefon până în seara asta și am dat delogare și nu mă mai pot conecta deloc prin absolut nici o metodă.
Țin să menționez că în aplicația Orange mă pot conecta fără probleme, la fel și în browser în my orange.
Doar la Voyo nu mai funcționează.
Aștept un răspuns cu rezolvarea problemei deoarece nu plătesc serviciul degeaba.
Mulțumesc!
la 16-11-2022 01:08 AM
Da
la 22-12-2022 12:48 AM
Am primit răspuns de la Orange la cererea mea de dezactivare a serviciului Voyo si scaderea sumei platite pentru perioada cat serviciul Voyo a fost nefunctional.vezi mai jos:
Buna ziua, Am solutionat sesizarea ta prin dezactivarea optiunii Canale TV Mini - VOYO si creditarea abonamentului taxat ptr perioada 4.11.2022-21.12.2022. Iti multumim! Echipa Orange Romania Communications
la 22-12-2022 06:46 AM
@Xulescu: Un răspuns mai pe scurt de forma.... ”S-a rezolvat! Nu se poate!” 😁 Drăguț, dar nu-i frumos. Tot e bine că nu ai rămas de..... baftă.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor