anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

VOYO (Problemă conectare Orange Romania Communications)

Bună. Sunt fostă clientă telekom România, am abonament cu mobil ,fix și tv . 

În urmă cu o lună am activat serviciul Voyo. Totul a mers ok până săptămâna trecută.

De o săptămână nu mă mai pot conecta pe pc în nici un browser , nici pe telefon în aplicație sau browser.

Am fost conectată pe telefon până în seara asta și am dat delogare și nu mă mai pot conecta deloc prin absolut nici o metodă.

Țin să menționez că în aplicația Orange mă pot conecta fără probleme, la fel și în browser în my orange. 

Doar la  Voyo nu mai funcționează.

Aștept un răspuns cu rezolvarea problemei deoarece nu plătesc serviciul degeaba. 

 

Mulțumesc! 

17 Răspunsuri 17

Da

Xulescu
Începător

 

Am primit răspuns de la Orange la cererea mea de dezactivare a serviciului Voyo si scaderea sumei platite pentru perioada cat serviciul Voyo a fost nefunctional.vezi mai jos:

Buna ziua, Am solutionat sesizarea ta prin dezactivarea optiunii Canale TV Mini - VOYO si creditarea abonamentului taxat ptr perioada 4.11.2022-21.12.2022. Iti multumim! Echipa Orange Romania Communications

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

@Xulescu: Un răspuns mai pe scurt de forma.... ”S-a rezolvat! Nu se poate!” 😁 Drăguț, dar nu-i frumos. Tot e bine că nu ai rămas de..... baftă.