la 13-09-2023 09:26 AM
Buna.
In urma portarii din OROC in Orange am observat acum ca pe vechiul cod de abonat OROC imi apare o factura cu aprox. -190 de lei.
Asta ce inseamna? Ca trebuie sa mi se restituie suma? Din anexa facturii nu inteleg prea mult lucru, in afara de faptul ca s-au facut ceva "ajustari" pe cont.
15-09-2023 10:05 AM - editat 01-06-2024 10:55 AM
Salut tuturor!
Restituirea soldului negativ pentru clientii Orange (Orange Romania Communication) se poate face prin 3 modalități:
Termenul de retur este de 30 de zile lucrătoare de la data înregistrării cererii. Formularul de restituire (atașat) trebuie trimis la adresa de e-mail infoclienti@orange.com.
Update 01.06.2024
Din data de 1.06.2024, adresa de e-mail infoclienti@orange.com nu va mai fi disponibilă, iar solicitarile trimise aici nu vor mai fi tratate. De acum ne puteți contacta prin aplicația mobila My Orange sau direct pe site, sectiunea contact. https://www.orange.ro/contact/
Pentru situațiile de tip reclamație, îți punem la dispoziție adresa de e-mail reclamatii@orange.ro.
la 13-09-2023 12:53 PM
Normal ca era nasol, dar curiozitatea de unde provine acea suma tot mi-a ramas. Si...daca trebuie restituita nu ma supar.
la 13-09-2023 12:51 PM
La inceput cand am tot sunat sa vad daca mi se cer penalizari pentru portare in perioada contractuala mi-au zis ca primesc factura emisa automat de sistem cu o suma de "X" lei, dar apoi mi-o storneaza ei cu una pe minus, care sa anuleze factura "pe plus". Totusi, nu a venit nicio factura "pe plus" anterior celei "pe minus".
Iar suma aceea de -191 lei nu se poate referi la penalizarile de contract. Am incheiat contract nou in octombrie 2022, pe 24 de luni, doua abonamente Fun6. Contractul zice asa: in caz de reziliere sau portare inainte de termen, se emite o factura cu penalizare de 50% valoarea pachetului, inmultit cu nr de luni ramase. Daca numerele le-am portat cu succes abia in iulie, asta inseamna ca mi-au m-ai ramas 15 luni de contract. 15x6=90 euro, deci 450 de lei ar fii trebuit sa vina factura de penalizare, apoi sa apara o factura de stornare cu suma de -450 de lei
la 13-09-2023 01:44 PM
Mmm...din cate stiu, la persoane fizice, in caz de reziliere anticipata, se inmulteste diferenta, cu numarul de luni in care ai fost abonat, nu cu cele ramase. La persoane juridice, intr-adevar, se inmulteste cu numarul de luni ramase.
Deci, in cazul asta vei avea o suma mai mica. Dar...chiar si asa, mie nu-mi da la socoteala. Deci, probabil ca sunt luni incomplete sau ceva... Saaau, poate acea suma provine din cu totul altceva.
la 13-09-2023 01:46 PM
la 13-09-2023 01:55 PM
OMG, Saga continua! :)))
la 13-09-2023 02:10 PM
Las' ca nu le-oi plange de mila. Mai multe fac eu cu 191 de lei decat OROC-ul
la 13-09-2023 02:14 PM
Pe cerere imi solicita "cont cu IBAN, deschis la sucursala....."
Sucursala=agentie? De exemplu, sucursala Satu Mare, sucursala Braila etc?
13-09-2023 02:21 PM - editat 13-09-2023 02:24 PM
Cum s-ar zice, a dat nOROC-ul peste tine. :))
"Cum este definită o sucursală? Art. 43 alin. (1) din Legea nr. 31/1990 privind societățile ne definește sucursalele ca fiind: “dezmembrăminte fără personalitate juridică ale societăților și se înregistrează, înainte de începerea activității lor, în registrul comerțului din județul în care vor funcționa”."
I mean....daca asta nu e o definitie scrisa in limbaj de esenta tare, nu stiu ce mai e.
Da, cred ca poti folosi linistit ceva de genul: "sucursala BCR din strada Moldovan Vasile Gheorge Junior, numarul 3, Pantelimon City".
IBAN-ul si banca emitenta cred ca sunt mai mult decat suficiente. 🙂
la 13-09-2023 02:28 PM
Nu contează chiar deloc. Localitatea este suficient. Oricum nici nu ai câmp pentru stradă și alte indicii despre bancă, mai mult decât numele general. 😉
15-09-2023 10:05 AM - editat 01-06-2024 10:55 AM
Salut tuturor!
Restituirea soldului negativ pentru clientii Orange (Orange Romania Communication) se poate face prin 3 modalități:
Termenul de retur este de 30 de zile lucrătoare de la data înregistrării cererii. Formularul de restituire (atașat) trebuie trimis la adresa de e-mail infoclienti@orange.com.
Update 01.06.2024
Din data de 1.06.2024, adresa de e-mail infoclienti@orange.com nu va mai fi disponibilă, iar solicitarile trimise aici nu vor mai fi tratate. De acum ne puteți contacta prin aplicația mobila My Orange sau direct pe site, sectiunea contact. https://www.orange.ro/contact/
Pentru situațiile de tip reclamație, îți punem la dispoziție adresa de e-mail reclamatii@orange.ro.
la 15-09-2023 11:33 AM
Mie mi-au spus sa trimit formularul inapoi la adresa de la care mi l-au trimis ei, si anume orangeromaniacommunications@custhelp.com, nu cred totusi ca e vreo problema
la 15-09-2023 11:34 AM
Da, sigur, este OK și acolo.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor