la 08-08-2024 08:30 PM - editat ultima oară la 09-08-2024 08:20 AM de DanielaH
Buna seara, am vorbit prin chat, dar nu gasesc nicaieri sa scrie schimbare de sim, nu imi apare. Am gasit informatie pe site ca scrie sa fie creat contul de minimun 30 de zile, dar contul este de pe vremea cand eram la Telekom, si routerul cu Sim este activ din data de 30 Mai 2024, are un pic de vechime, Sim-ul nu mai merge de cateva zile nici in router Tp-Link si nici in telefon. Normal trebuia sa am functia adauga-ta in contul meu.
08-08-2024 08:37 PM - editat 08-08-2024 08:39 PM
Salutare,
Din pacate, va trebui sa ajungi fizic intr-un magazin Orange sau partener. Daca ai abonamentul de la fostul Telekom nu poti trece pe eSIM si nici nu poti cere schimbare online din contul My Orange.
Atentie: schimbarea ar trebui sa fie gratuita sau, cel mult, taxata cu 1.92 euro la urmatoarea factura. Fii atent sa nu semnezi vreun document conform caruia prelungesti abonamentul sau faci alte schimbari! Daca se incearca o prelungire fara acordul tau, refuza, mentioneaza ca ai citit informatiile de pe site si fa reclamatie. Din pacate, desi in cazuri izolate, se intampla ca angajatii de pe la parteneri sa incerce pacalirea clientilor.
Detaliile oficiale sunt aici: https://www.orange.ro/help/cum-schimb-cartela-sim-pentru-un-abonament-95
Nota: informatiile de mai sus se aplica strict pentru schimbare SIM. Vezi sa nu fii in vreo situatie in care abonamentul sa fi fost inchis sau suspendat sau sa fi fost procesata o alta schimbare SIM (am patit-o cand administram mai multe conturi sa schimb, accidental, un alt SIM)
la 08-08-2024 09:03 PM
Mulțumesc pentru informații, mă voi pregăti temeinic atunci când voi vizita un magazin Orange acum că știu că rolul consultantului este sa inducă clientul in eroare.
la 08-08-2024 08:37 PM
Condițiile de schimbare SIM din cont my Orange le găsești aici.
Deasemenea ai posibilitatea de a schimba sim-ul in orice magazin Orange.
la 08-08-2024 08:54 PM
Si eu am gasit informatia, dar cu cititul raman. Sa vad pana maine ce o sa spuna.
la 08-08-2024 08:56 PM
Daca ai un magazin Orange in zona lucrurile s-ar rezolva mult mai repede.
la 08-08-2024 10:20 PM
Salutare!
Ai încercat din varianta web a My Orange? Pentru că din aplicație nu există. Intri la setări- servicii- SIM. Eu le schimb numai așa. Dacă nu ai varianta asta, este necesară vizita la un magazin Orange.
Baftă!
la 08-08-2024 10:30 PM
Pentru clienții Orange oro se poate și din aplicația My Orange .
Pentru clienții Orange oroc nu pot afirma că se poate deoarece nu am un astfel de cont.
la 09-08-2024 08:10 AM
Salut,
Sa inteleg ca vorbim de un abonament cu net fix 4G? Ne poti spune cumva numele pachetului sau al abonamentului activat?
SIM-ul din aparat e de la Orange?
As tinde sa cred ca problema nu e SIM-ul. Mai ales daca nu l-ai mai scos din aparat pana acum. Cred ca problema este pe cont.
Deci recomandarea mea ar fi sa iei legatura cu un consultant prin mijloacele de contact normale (telefon, chat etc) si vezi daca nu cumva iti pot activa ei SIM-ul de pe partea lor, fara sa mai fie necesara o deplasare intr-un magazin Orange.
la 12-08-2024 11:53 AM
@Ion_Ion1, s-a rezolvat situația cu SIM-ul?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor