la 07-11-2024 05:23 AM
Am 2 probleme:
- am făcut o plată în avans,bani au intrat in cont iar după câteva zile sold 0 ,factura curenta plătită dar am zis sa fac și plată în avans....ce e de făcut în situația asta
- am făcut preluare de contract și pe contul cel vechi era o sumă de 600 lei,fostul proprietar și a dat acordul la Orange să se transfere suma din contul cel vechi in contul cel nou preluat de mine dar sunt aproape 5 săptămâni și ei nimic,am făcut pe fiecare săptămână cerere de restituire dar ei zic sa tot aștept....
la 07-11-2024 06:10 AM
Salutare!
Eu zic să mai aștepți în ambele cazuri un pic, iar dacă nu se rezolvă, le scrii din secțiunea Contact , mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj.
Sper să se rezolve cât mai repede!
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor