anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Salutare

CipriCV9
Începător

Am 2 probleme:

- am făcut o plată în avans,bani au intrat in cont iar după câteva zile sold 0 ,factura curenta plătită dar am zis sa fac și plată în avans....ce e de făcut în situația asta

- am făcut preluare de contract și pe contul cel vechi era o sumă de 600 lei,fostul proprietar și a dat acordul la Orange să se transfere suma din contul cel vechi in contul cel nou preluat de mine dar sunt aproape 5 săptămâni și ei nimic,am făcut pe fiecare săptămână cerere de restituire dar ei zic sa tot aștept....

1 Răspuns 1

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Eu zic să mai aștepți în ambele cazuri un pic, iar dacă nu se rezolvă, le scrii din secțiunea Contact , mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj.

Sper să se rezolve cât mai repede!

Baftă!