la 02-02-2025 01:19 PM - editat ultima oară la 03-02-2025 08:32 AM de DanielaH
Buna ziua.
Despre 'aventura' de a comunica cu Orange: vreau sa trimit/ cer (de 5 zile) niște precizări la abonamentul de mobil la fostul Communications (reînnoit telefonic acum câteva zile). Ce am pățit 😞
1) La nr 300 am fost sfătuit sa trimit mesajul meu la Rubrica Contact de pe www.orange.ro/contact; dar aceasta nu funcționează de cca o săptămână (poți sa scrii tot ce vrei dar când trimit spune 'a apărut o eroare va rugam reveniți mai târziu'.
2) Am revenit la 300 si m-au sfătuit sa la documentul la un Orange Shop. Am fost astăzi (02feb in jur 11:00) la cel din Mega Mall: Funcționarul de acolo nu a vrut sa-l primească zicând ca el nu poate primi decât pt Orange (si nu de la Communications) si la întrebarea unde ar găsi un magazin Communications mi-a zis poate in Calea Dorobanților, Când am vrut sa sunam la 300 zis ca lucrează azi ! Mai rău decât un bugetar.
3) Am sunat din nou la 300 si mi-au zis ca nu exista alta soluție decât sa ma duc din nou la magazin (același sau la altul) si sa solicit sa vorbească cu ei daca refuza....
Daca consider si solicitarea telefonica sa trec de la IPTV la cablu coaxial (de cca 1-2 săptămâni) as întreba care-i diferența fata de Casa de pensii (sau multe din agențiile statului care trebuie digitalizate etc) - nici una. Ba la stat știi cel puțin unde e ghișeul; Iar cablul coaxial este de pe vremea comunismului. Unde e tehnologia adusa de Orange in domeniul tv?
la 02-02-2025 01:28 PM
Salut,
Eu am făcut solicitare in scris prin formularul de contact și nu au fost probleme (chiar azi).
Ai introdus și documente? Poate de acolo sa fi apărut eroare.
Trebuia să încerci și pe chat și probabil ar fi putut transmite informațiile tale mai departe ,(poți atașa și documente acolo).
Ai reușit să trimiți mesajul?
la 02-02-2025 01:31 PM
nu; si incerc de 5 zile; am vorbit si cu cei de la tehnic....
la 02-02-2025 01:32 PM
cu chat-ul e alta comedie; am pierdut o groaza de timp degeaba; nu se potriveste pt ce am eu
la 02-02-2025 01:49 PM
Poți detalia ce nu se potrivește?
la 02-02-2025 01:33 PM
au incercat si cei de la 300
la 02-02-2025 01:34 PM
nu am reusit; cred ca o sa fac cerere de retragere
la 02-02-2025 01:38 PM
Salutare!
Ai aplicația My Orange activă pe telefon? Dacă da, poți încerca de acolo - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos) - Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator.
Baftă!
la 02-02-2025 03:41 PM
Salut. Merci, am încercat de câteva ori dar, din păcate, ma trimite la robot care nu ma ajuta
la 02-02-2025 03:49 PM
Alege transfer operator sau ceva asemănător.
02-02-2025 03:50 PM - editat 02-02-2025 03:53 PM
Tastează de doua ori "transfer" și send până vei fi transferat catre un operator.
Odată transferat, lași un mesaj și vei fi contactat (,conversația nefiind în timp real).
la 02-02-2025 01:43 PM
Salut @marius1231,
In cazul in care intampini probleme la trimiterea unei sesizari scrise cu ajutorul formularului online, iti recomand sa faci urmatoarele verificari:
Alt browser - Daca in mod general folosesti (de exemplu) Google Chrome, incearca sa folosesti un alt browser. Cum ar fi Microsoft Edge, Mozila Firefox sau chiar Opera.
Alt device - Daca eroarea persista si dupa incercarea altor browsere, iti recomand sa incerci pe un alt dispozitiv (un alt laptop/PC sau telefon mobil).
Daca problema persista, te rog sa revii cu un raspuns aici, iar daca iti afiseaza o eroare incearca sa faci captura de ecran (screenshot) si sa trimiti aici.
Sper ca te-am ajutat cu aceste informatii si iti doresc o zi placuta,
Gabubu
la 03-02-2025 09:47 AM
Salut Gabubu
Multumesc pt răspuns!
Intre timp doamnele de la 300 mi-au dat o adresa de mail unde am putut ieri sa trimit documentele.
Am încercat cu doua brousere msedge si brave si amandoua au dat acelasi raspuns. Atasez o captura de ecran din brave poate ajuta la remedierea problemei
O zi buna
Marius
la 02-02-2025 06:42 PM
In final am primit de la serviciul 300 o adresa de email unde am putut sa trimit clarificările si solicitarea mea.
Multumesc
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor