anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Rubrica Contact de pe orange.ro/contact

marius1231
Junior

Buna ziua.

Despre 'aventura' de a comunica cu Orange: vreau sa  trimit/ cer (de 5 zile) niște precizări la abonamentul de mobil la fostul Communications (reînnoit telefonic acum câteva zile). Ce am pățit 😞

1) La nr 300 am fost sfătuit sa trimit mesajul meu la Rubrica Contact de pe www.orange.ro/contact; dar aceasta nu funcționează de cca o săptămână (poți sa scrii tot ce vrei dar când trimit spune 'a apărut o eroare va rugam reveniți mai târziu'.

2) Am revenit la 300 si m-au sfătuit sa la documentul la un Orange Shop. Am fost astăzi (02feb in jur 11:00) la cel din Mega Mall: Funcționarul de acolo nu  a vrut sa-l primească zicând ca el nu poate primi decât pt Orange (si nu de la Communications) si la întrebarea unde ar găsi un magazin Communications mi-a  zis poate in Calea Dorobanților, Când am vrut sa sunam la 300 zis ca lucrează azi ! Mai rău decât un bugetar.

3) Am sunat din nou la 300 si mi-au zis ca nu exista alta soluție decât sa ma duc din nou la magazin (același sau la altul) si sa solicit sa vorbească cu ei daca refuza....

Daca consider si solicitarea telefonica sa trec de la IPTV la cablu coaxial  (de cca 1-2 săptămâni) as întreba care-i diferența fata de Casa de pensii (sau multe din agențiile statului care trebuie digitalizate etc) - nici una. Ba la stat știi cel puțin unde e ghișeul; Iar cablul coaxial este de pe vremea comunismului. Unde e tehnologia adusa de Orange in domeniul tv?

13 Răspunsuri 13

MihaiC99
Cunoscător

Salut,

Eu am făcut solicitare in scris prin formularul de contact și nu au fost probleme (chiar azi).

Ai introdus și documente? Poate de acolo sa fi apărut eroare.

Trebuia să încerci și pe chat și probabil ar fi putut transmite informațiile tale mai departe ,(poți atașa și documente acolo).

Ai reușit să trimiți mesajul?

nu; si incerc de 5 zile; am vorbit si cu cei de la tehnic....

cu chat-ul e alta comedie; am pierdut o groaza de timp degeaba; nu se potriveste pt ce am eu

 

Poți detalia ce nu se potrivește?

au incercat si cei de la 300

marius1231
Junior

nu am reusit; cred ca o sa fac cerere de retragere

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Ai aplicația My Orange activă pe telefon? Dacă da, poți încerca de acolo - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos) - Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator.

Baftă!

Salut. Merci, am încercat de câteva ori dar, din păcate, ma trimite la robot care nu ma ajuta

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Alege transfer operator sau ceva asemănător.

Tastează de doua ori "transfer" și send până vei fi transferat catre un operator.

1000001360.jpg

1000001362.jpg

Odată transferat, lași un mesaj și vei fi contactat (,conversația nefiind în timp real).

Gabubu
Angajat Orange

Salut @marius1231,

In cazul in care intampini probleme la trimiterea unei sesizari scrise cu ajutorul formularului online, iti recomand sa faci urmatoarele verificari:

  • Alt browser - Daca in mod general folosesti (de exemplu) Google Chrome, incearca sa folosesti un alt browser. Cum ar fi Microsoft Edge, Mozila Firefox sau chiar Opera.

  • Alt device - Daca eroarea persista si dupa incercarea altor browsere, iti recomand sa incerci pe un alt dispozitiv (un alt laptop/PC sau telefon mobil).

Daca problema persista, te rog sa revii cu un raspuns aici, iar daca iti afiseaza o eroare incearca sa faci captura de ecran (screenshot) si sa trimiti aici.

Sper ca te-am ajutat cu aceste informatii si iti doresc o zi placuta,
Gabubu

Salut Gabubu

Multumesc pt răspuns!  

Intre timp doamnele de la 300 mi-au dat o adresa de mail unde am putut ieri sa trimit documentele.

Am încercat cu doua brousere msedge si brave si amandoua au dat acelasi raspuns. Atasez o captura de ecran din brave poate ajuta la remedierea problemei

O zi buna

Marius

marius1231_0-1738569146836.png

 

marius1231
Junior

In final am primit de la serviciul 300 o adresa de email unde am putut sa trimit clarificările si solicitarea mea.

Multumesc